הסטייליסטית של שרה

ה"השמצה" של ניקול ראידמן על נשות בני ברק

"היא הוציאה בגדים שהיא הביאה איתה - נראה בני-ברק", כך בוחרת אשת החברה ניקול ראידמן להשמיץ את לבוש הנשים החרדיות בבני ברק כשהיא מתארת את שרה נתניהו (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ניקול ראידמן בבית רה"מ (מתוך יוטיוב)

רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו הגברת שרה נתניהו ידועה ביחס החם שלה לכל דבר שקשור למסורת ישראל וליהדות. הגברת נתניהו יזמה את שיעור התנ"ך במעון רה"מ ברחוב בלפור לזכרו של אביה שמואל בן-ארצי ז"ל ואף עבדה כפסיכולוגית בעיריית ירושלים עם תלמידים חרדים כמו גם עם ניצולי שואה.

אלא שראיון שיתפרסם מחר, ערב יום כיפור, בעיתון "ידיעות אחרונות", עם מי שנחשבת למקורבת של הגברת הראשונה בשנה האחרונה, אשת החברה ניקול ראידמן שבוחרת דווקא לזלזל בעיר בני ברק, העיר החרדית הגדולה בישראל.

ראידמן, אשת עסקים ממוצא רוסי בעלת חנות בגדים יוקרתית וידועה בכיכר המדינה בתל אביב, הכירה את שרה נתניהו דרך ידידה משותפת ומאז נחשבת לאחת מצוות הסטייליסטיות "המלבישות" של הגברת נתניהו.

בראיון שהיא מעניקה למוסף של ידיעות היא מספרת בהרחבה על המהפך התדמיתי שעשתה לחברתה הטובה אולם בוחרת להשמיץ בפומבי את אופנת הנשים החרדיות בבני ברק.

ראידמן מספרת כי לפני ביקורו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל הזעיקו אותה מהלשכה מתוך חרדה ותחושת קטסטרופה במטרה למצוא בגדים מתאימים לרעיית ראש הממשלה.

"התחלתי לחפש בגוגל איך היא מתלבשת וראיתי כל מיני אסונות. חטפתי שיתוק", מספרת ראידמן. "למחרת היא באה לחנות שלי. נכנסת אישה, מאוד קטנה בממדים שלה אבל עם פרונט מכובד. היא כנראה לא הבינה לאן היא מגיעה, שרה. אז היא הוציאה בגדים שהיא הביאה איתה - ובמקרה הטוב היה שם זארה. נראה בני-ברק. מכנס מ-1971. נעליים מהשואה".

ראידמן מספרת כי עד לשעות הקטנות של הלילה ביצעה מהפך של ממש עד ש"מגברת נתניהו היא הפכה לשרה".

לסיום מספרת ראיידמן, רעייתו של המליארדר מיכאל צ'רנוי ,על סדרת הסרטונים שעשתה על בית ראש הממשלה במסגרתם הציגה את הדליפות והסדקים לצד המטבח הרעוע והישן ואומרת כי "ראש הממשלה לפני שהוא נכנס לחדר שינה שלו צריך לקחת מטריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר