"נוע תנוע"

לא משנה איפה או מתי - פשוט תעלו על סגווי

לקראת חול המועד סוכות הבאנו לכם אטרקציה מיוחדת במינה: מסע עם סגווי ברחבי נופי ארצנו. משפחה, חברים, ישיבות, יום גיבוש, ובכלל לכל אירוע שרק תחשבו, אתם בוחרים היכן ומתי, ותתחילו לנוע (תיירות, שיווקי)

סגוואי. (צילום: segs)

מחפשים את הטיול הנכון לחול המועד סוכות? אטרקציה לכל המשפחה, וכייף שיהיה משותף לנוער ומבוגרים כאחד - תכירו, אם עוד לא הכרתם, את הסגווי.

או בשמו העברי, רכינוע שמשמעותו היא פשוטה: רכב חשמלי, שני גלגלים שנעים איתו בעמידה. אז איך זזים? פשוט רוכנים קדימה ומתחילים לזוז.

חברת Segs - Segway Tours Israel מפעילה ארבעה מוקדים ברחבי הארץ: אשדוד, יפו, זכרון יעקב וקיסריה, והיא החברה המובילה בארץ עם מעל 100 כלים, לכן ברור שגם אם אתם קבוצה יחסית גדולה אתם יכולים להיות רגועים. הסיורים המודרכים בסגווי מלווים בסיפורים מרתקים מן העבר על המיקום, והם מהנים, קלילים ולא דורשים מאמץ.

segs | ביום ובלילה | מהרו להירשם לחול המועד: 054-5850405 | או בפייסבוק

אז על מה מדובר? רון אדלהייט, מורה דרך בישראל 34 שנה, החליט להביא את נופי הארץ המרהיבים דרך חווית רכיבה מתוך אהבת ישראל וככה בעצם קמה חברת segs. ככה אתם לא רק נעים עם הרוח על הסגווי, אלא מקבלים גם הדרכה על הנופים, המיקום, עם שילוב של היסטוריה וזהות.

עם מי להגיע? עם מי שתרצו, כל קבוצה שבעולם. טיול עם החברים מהישיבה, משפחה, יום גיבוש לעובדים, ימי הולדת, הפתעה ליום נישואים, ועוד ועוד. קיבוץ ניר עציון, למשל, יוצאים כל שנה כל אנשי הקיבוץ לטיול סגווי משותף.

משפחה או חברים, כולם ביחד בסגווי. צילום: segs

רגע, ואם אין לי רשיון? מה שמיוחד בסגווי זה שלא צריך שום ידע מוקדם. לפני כל תנועה ישנו תדריך מסודר, וטסט אישי קצרצר אצל מורים מוסמכים לכל אחד בטרם יוצאים לדרך. רק אחרי שהבנתם וקיבלתם ביטחון, אתם רשאים לעלות על הסגווי (עם קסדה כמובן שמקבלים לכל אורך המסע).

כל אחד יכול? בגדול כן, אבל לפי שבכל זאת נוסעים במהירות, אזי רק מגיל 16 ומעלה והגיל המקסימלי הוא עד אינסוף. כן, אפילו בני 90 יוצאים עם סגווי. מומלץ לנשים בהריון להימנע.

איפה זה קורה? כאמור, לחברת segs ישנם ארבעה מוקדים ברחבי הארץ: אשדוד, יפו, זכרון יעקב וקיסריה. אבל רגע, אתם לא חייבים דווקא שם (למרות שקשה להתחרות עם מסע סגווי על יד הטיילת בים). כל מקום שתרצו, אתם בוחרים, והמדריכים של segs יתאמו עבורכם מסלול באיזור, יביאו את הציוד ופשוט יפגשו אתכם שם. ככה תוכלו למצוא למשל טיול של ישיבה בנחל אלכסנדר.

segs | ביום ובלילה | מהרו להירשם לחול המועד: 054-5850405 | או בפייסבוק

אפילו בשלג ואפילו בים המלח. צילום: segs

אז הכי מתאים ביום ובקיץ? בהחלט לא, יום או לילה חורף או קיץ, חווית הסגווי משתנה בהתאם לעונה. אז נכון, רוחות קיץ על יד הים הן נעימות, אבל תארו לכם ליסוע ליד נופים מושלגים, או טיול לעת ערב.

בקיצור מה להביא? הכי מומלץ מורל גבוה, אבל בהחלט כדאי שלא תשכחו מצלמה.

segs | ביום ובלילה | מהרו להירשם לחול המועד: 054-5850405 | או בפייסבוק

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר