הטביעה נקלטה בתמונה

סלפי מוות: חייכו למצלמה - כשחברם טבע מאחור

הודו נסערת בימים האחרונים, והכל בגלל תמונה אחת מזעזעת: נערים יצאו לבילוי משותף בנהר הסמוך, והשתעשעו בצילום סלפי קבוצתי, ורק אחרי שצפו בתמונה גילו בה את חברם טובע (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מחייכים - ולא יודעים שחברם טובע מאחוריהם (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

באגם בקארנאטקה שבדרום מערב הודו, טבע השבוע למוות וישואז ג'י בן 17. זו יכולה היתה להיות עוד טרגדיה למשפחתו ולמכריו, לולא תחושת האשמה המוצדקת שחשים כעת חבריו.

מתברר, כי החברים שלו היו בסמוך אליו, אך לא הבחינו במצוקתו ובטביעתו בתוך הנהר, מאחר ותשומת ליבם היתה מופנית לצילום 'סלפי' קבוצתי מחויך. העובדה כי טביעתו נקלטה בתמונה, מאחורי החברים, הופכת את הסיפור למצרר במיוחד.

התמונה מראה את וישואז טובע, כשרק השיער שלו נראה על פני המים, בזמן ששאר חברי הקבוצה כאמור מחייכים למצלמה. הקבוצה קלטה שוישואז נעדר, רק זמן רב לאחר שעזבו את המקום.

מורה מבית הספר של התלמידים, תיאר: "אחרי שהבינו שוישואז נעדר, התלמידים סרקו את התמונות, ופתאום ראו שהוא בפריים של אחת מהן", אמר . "הם מצאו את התמונה הזו שעה אחרי שהוא טבע וכבר לא היה סיכוי להצילו".

יצויין, כי הודו מדורגת במקום הראשון בעולם של מקרי מוות שנגרמו בעקבות צילומי סלפי, עם 76 מקרים מתועדים בתוך כשנתיים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר