ניצול מכוער

בשל ערב יו"כ: מקוואות העלו את המחירים

מתלונות שהגיעו לידי 'כיכר השבת' בכמה מקומות החליטו בעלי המקוואות, חלקם ממשלתיים ואמורים להיות במחיר מפוקח, להעלות את המחירים בערב היום הקדוש (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Uri Lenz/FLASH90)

מקומם: ערב יום הכיפורים במקומות רבים הגיעו תלונות על כך שמפעלי המקוואות מנצלים את הדרישה ואת רצון הציבור להיטהר לקראת היום הקדוש ומעלים את מחירי הכניסה למקוואות. יצוין כי מדובר במקוואות ממשלתיים עליהן יש פיקוח ממשלתי על תעריפי הגביה, אך בכל זאת מפעילי המקוואות מעלים את המחירים.

שמואל, תושב הר נוף אומר ל'כיכר השבת': "זו שערורייה של ממש לא רק שמביאים מקווה לא נקי וברמת תחזוקה נמוכה, אלא אף מקפיצים את המחירים תוך ניצול היום הקדוש".

ח״כ אורי מקלב מסיעת יהדות התורה פנה לגורמים האחראיים בדרישה שלא לעשוק את הציבור ולא להעלות את המחירים ולנצל את הציבור שמגיע להטהר לקראת היום הקדוש.

כבר לפני חצי שנה פנה חכ מקלב לשר הדתות דוד אזולאי בנושא ואמר לו כי "זו פגיעה ממשית בציבור, במשפחותיהם ובצרכי הדת שלהם, המחירים מאוד מאוד יקרים; המקוואות הפרטיות, לא הממשלתיות, לא הציבוריות, עולות הרבה יותר זול".

מקלב תמה: "איך יכול להיות שירות שהממשלה, שהמדינה נותנת, יותר יקר ממחיר של מקוואות פרטיות?". מקלב פנה לשר לשירותי דת ואמר: "היום כשאתה במשמרת שלך, כשאתה שר, אני שואל מה נעשה, ועדיין לא נעשה, על מה שאפשר לעשות במחירי המקוואות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר