סיכום יום הכיפורים

228 בני אדם התעלפו, התייבשו וחשו ברע; 134 יולדות פונו

בארגון מגן דוד אדום מסכמים את יום הכיפורים עם טיפול ב-1,659 בני אדם - מהם 228 שחשו ברע במהלך הצום ו-134 יולדות שפונו לבתי החולים. שתי תקריות של יידוי אבנים על אמבולנסים (בארץ)

ארכיון (צילום: דניאל דרובישבסקי )

במהלך יום הכיפורים הוזנקו צוותי מגן דוד אדום ל-2,229 אירועים ברחבי הארץ והעניקו טיפול רפואי ל-1,659 בני אדם.

228 בני אדם התעלפו, התייבשו וחשו ברע במהלך יום הכיפורים. 21 נזקקו להחייאה. 265 בני אדם נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים. 28 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים, בהם 2 בינוני ו-26 קל.

24 בני אדם נפצעו באירועי אלימות שאירעו ברחבי הארץ, בעיצומו של היום הקדוש, בהם 1 קשה ו-23 קל.

צוותי מד''א הוזעקו גם להעביר 134 יולדות לבתי החולים, כאשר שבעה יולדות יולדו על-ידי צוותי מד"א, בבנ ברק, ירושלים, פתח תקווה, כרמיאל, מודיעין, מג'דל שמס וקלנסווה.

שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בארץ 62 מנות ומרכיבי דם במהלך יום הכיפורים.

במד"א מדווחים כי גם השנה נרשמו 2 תקריות של יידוי אבנים על אמבולנסים והפרעה לצוותים על ידי בני נוער וילדים בערים אשדוד ועכו, כאשר יודגש כי לא מדובר בילדים חרדים.

ב'איחוד הצלה' מדווחים כי "במהלך שבת יום הכיפורים טופלו ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה ברחבי הארץ כאלפיים מקרים רפואיים. חלקם טופלו בבתי הכנסת שם שהו מתנדבי איחוד הצלה עם תיק הציוד הרפואי. מרבית המקרים מדובר בעלפונות עקב הצום".

מכיבוי האש נמסר כי במהלך יום הכיפורים פעלו לוחמי האש ב-155 אירועים ברחבי הארץ מתוכם 3 שריפות בדירות, חילוץ פצועה בתאונת דרכים בחיפה ושריפה בשמורת נחל תנינים, בשריפה הזו פעלו 10 צוותי כיבוי ויש חשד להצתה.

התחבורה הציבורית תחזור לפעול בהדרגה, חברת 'אגד' בשעה 20:30, חברת 'דן' בשעה 20:45, תנועת הרכבות תחודש מחר בבוקר והערב תצא רכב אחת בשעה 23:15 מתחנת נהריה לנתב"ג. בנתב"ג הנחיתה הראשונה תהיה בשעה 22:30 וההמראה הראשונה בשעה 23:30.

סגר כללי הוטל על יהודה ושומרון במהלך יום הכיפורים, והמעברים מרצועת עזה נסגרו. דובר צה"ל מסר כי הלילה בחצות יוסר הסגר והמעברים ייפתחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר