"מצלמות ממולכדות"

נסראללה מאשים את ישראל: "לא נשתוק"

חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, מאשים את ישראל בהטמנת "מצלמות ממולכדות" בדרום לבנון ואיים כי הם יצטרכו לחפש דרכים כדי לטפל בהן. "אנחנו לא נשתוק על זה", אמר (בעולם)

נסראללה בנאומו (צילום: מתוך ynet)

אישום חדש: חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, מאשים הערב (מוצאי יום כיפור) את ישראל בהטמנת "מצלמות ממולכדות" בדרום לבנון. את הדברים אמר בנאום לציון ערב יום העאשוראא', הקדוש לשיעים.

נסראללה אמר כי הדבר חמור ואיים כי אם ההפרות האלה מצד ישראל לא יטופלו במישור המדיני, הם יצטרכו לחפש דרכים אחרות כדי לטפל בהן.

"אנחנו לא נשתוק על זה", אמר נסראללה שציין בנאומו גם את הטמנת מכשירי האזנה בשטח לבנון על ידי ישראל.

נסרללה תהה מה היה קורה אם חיזבאללה היה מטמין מכשיר כזה בשטח ישראל והוא היה מתפוצץ: "כל העולם היה מגיב והיינו נגררים למלחמה למרות שזו זכותנו הטבעית".

כזכור, בתחילת החודש טען החיזבאללה כי בדורם לבנון אותר מתקן ריגול ישראלי שהוסווה בתוך סלע בכפר שובא. לטענתם, המכשיר היה מצויד במצלמה תרמית שיכולה לצלם בכל שעות היממה.

נסראללה התייחס בנאומו גם למשאל העם בכורדיסטן והאשים את ישראל: "בעודנו שמים קץ למזימה של דאעש, שישראל יצרה אותו ושכוחות אזוריים תמכו בו, והנה האזור מתכונן לתוכנית חלוקה חדשה. אחרי הכישלון של תוכנית דאעש חזרו לתוכנית חלוקת האזור וההתחלה היא מחבל כורדיסטן-עיראק" והזהיר כי החלוקה תגביר מלחמות פנימיות ש"רק אללה יודע כמה זמן הן יימשכו".

בתוך כך, נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן האשים גם הוא שישראל מעורבת בהצבעה בכורדיסטאן וכהוכחה לכך הביא את הנפת דגלי ישראל בחגיגות הכורדים.

ארדואן אמר שבטורקיה היו עצובים לראות את דגלי ישראל בחגיגות ואמר כי "זה מראה דבר אחד – שלשלטון בצפון עיראק יש היסטוריה משותפת עם המוסד, הם הולכים יחד יד ביד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר