"תעזבו את ישראל"

נסראללה: "אנחנו נגד הציונים - לא נגד היהודים"

אף שתחילה הבטיח חיזבאללה, דרך ערוץ 'אל מנאר', כי היום ייצא נסראללה מהבונקר, לבסוף הוא שוב נאם כרגיל מתוך מקום מסתורו. בדבריו הצהיר כי אין לו כלום נגד יהודים (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נסראללה, היום (צילום: מתוך טוויטר)

בנאום שנשא הבוקר (ראשון) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, באירוע לציון החג השיעי "יום העשוראא", הוא ניסה לחלק בין מדינת ישראל ומדיניות ראש הממשלה נתניהו לבין היהודים באשר הם.

"אני רוצה להעביר מסר ברור לכל הישראלים והיהודים ברחבי העולם - אנחנו ב'התנגדות' אמרנו מההתחלה שהמערכה שלנו היא נגד הציונים הכובשים באדמות הפלסטינים ולא נגד היהודים", הדגיש מנהיג הטרור.

נסראללה הוסיף: "לכל היהודים הלא ציונים לנתק את השיקולים שלהם מהשיקול של הציונים, שמובילים את עצמם לאבדון ודאי. אני קורא לכל אלה שבאו לפלסטין הכבושה, לעזוב אותה ולחזור למדינות שמהן הגיעו. אם ממשלת נתניהו הטיפשה תפתח במלחמה, לא יהיה להם זמן אפילו לעזוב את פלסטין ולא יהיה להם אף מקום בטוח בפלסטין הכבושה.

חלק מנאומו היום של נסראללה (מתוך טוויטר)

"על היהודים לדעת שממשלת נתניהו מובילה אותם לאבדון. אם נתניהו וממשלתו יפתחו במלחמה הם לא יודעים כיצד היא תסתיים, אף מקום בפלסטין הכבושה לא יהיה בטוח. נתניהו פועל לביטול ההסכם איראן וגורר את האזור למלחמה. אתם, אזרחי ישראל, תשלמו מחיר כי נתניהו גורר אתכם בתואנות שווא למלחמה עם איראן וחמאס. אני מקווה שתבינו כי נתניהו וההנהגה הצבאית שלו לא מבינים את ההשלכות של מלחמה, או מי יכנס אליה", איים נסראללה.

וכמו בנאומו אמש, גם הפעם הוא האשים את ממשלת ישראל בתמיכה בדאע"ש ובכורדים, וטען שזו תוביל את כל העמים נגדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר