מעצרו הוארך

הודיע שיעשן ביום כיפור ואיים על הוריו ההמומים

תושב באר שבע כעס כשהוריו ניסו לשכנעו שלא יעשן ביום כיפור, השתולל בביתם ואף איים עליהם. כשהזעיקו משטרה, הוא ניסה להימלט - אך נתפס. מעצרו הוארך ביומיים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בבית משפט השלום בבאר שבע הוארך הלילה (ראשון) מעצרו של תושב העיר שנעצר שלשום לאחר שגרם לנזק לבית הוריו ואף איים עליהם, כששמע את בקשת אמו שלא יעשן ביום כיפור.

בשעות אחר הצהריים של ערב הצום, החל וויכוח בין העצור לבין הוריו, לאחר שהוא אמר להם כי הוא רוצה לעשן ביום כיפור והוריו ניסו להניאו ממעשה זה. החשד הוא, שבעקבות הוויכוח החשוד שבר תמונה בבית וכאמור גם איים על ההורים.

לאחר שהוריו מיהרו להזעיק משטרה, הוא נמלט מהבית אך נתפס ברחוב ונעצר. רינת יהב, העו"ד של החשוד, אמרה בדיון בהארכת מעצרו: "היד של המשטרה הייתה מאוד קלה על ההדק. הוא לא היה צריך לשבור את התמונה אבל מדובר ברף חומרה מאוד נמוך".

שופטת בית משפט השלום נעם מקוב נעתרה לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרו של החשוד עד מחר בצהריים, וכתבה: "אני סבורה כי מהחומר בתיק עולה רף מסוכנות מעט גבוה יותר מזה שאליו מתייחסת הסניגורית".

"פעולות החקירה המפורטות בדוח הסודי מקימות חשד לשיבוש החקירה, ובנסיבות אלה נכון יהיה להשלים את החקירה כשהמשיב נתון במעצר", נימקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר