ס"מ = ש"ח

מחקר חדש: גבוהים - מרוויחים יותר ועובדים טוב יותר

להיות גבוה זה לפעמים מציק, "סליחה אתה מסתיר" - הוא משפט שגבוהים שומעים הרבה, אך מחקר חדש מעלה כי אנשים גבוהים גם מרוויחים יותר וגם עובדים טוב יותר (MEN)

נח טוניק | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

להיות גבוה זה לפעמים מציק, "סליחה אתה מסתיר" - זה משפט שנשמע הרבה באוזנו של האדם הגבוה, הישיבה באוטובוס שגם ככה לא הכי נוחה בעולם הופכת לסיוט אם מישהו החליט שדווקא לידך הוא רוצה לשבת, הרגליים נדחקות ומייחלות להשתחרר.

האדם הגבוה גם הופך להיות מנוף לרווחתם של הסובבים אותו, וזה לא משנה מה רמת ההיכרות שלהם. אבל בתור גבוה שסובל גם מההצקות הללו, אני יכול לספר לכם שעל זה אמר מי שאמר - "צרות של עשירים".

האדם הגבוה יכול להגיע אחרון ולשבת במקום הגרוע ביותר ועדיין לראות טוב יותר מכל אלו שהקדימו אותו, הוא לא נזקק לחסדם של סובביו, אם בא לו קרמבו מהארון הוא פשוט מושיט יד וזה אצלו, בראיונות עבודה הוא נהנה מרושם טוב יותר וכעת מסתבר שבעשירי לחודש, גבוהים מחייכים יותר.

על פי מחקר שנערך בנושא, ישנם פערי שכר משמעותיים בין אנשים בגובה 1.65 מטר ועד 1.71 מטר, וככל שעולים הס"מ עולה איתם גם המשכורת, אמנם בגובה 1.83 מטר העלייה בשכר נבלמת, אך עד שם זה כבר מספיק.

על פי המחקר, כל ס"מ מתורגם בסוף שנה ל-315 דולרים.

מחקר נוסף מוכיח שרוב המנכ"לים גבוהים יותר מהעובדים הכפופים אליהם, וכי מנכ"לים גבוהים יותר - מוצלחים יותר.

על פי המחקר, הביטחון והכישורים החברתיים שלהם נוצרים מיחס מועדף אותו קיבלו רק מעצם היותם גבוהים, והציונים הטובים שלהם מעידים על תזונה טובה אותה קיבלו בילדותם.

אך מסתבר שלא סתם אנשים גבוהים זוכים לשכר גבוה יותר, על פי מחקר שנפרס על פני 7 שנים ונערך באינדונזיה על מעל ל-5,000 בני אדם, אנשים גבוהים יעילים יותר למקום עבודתם, העבודות בהן עבדו משתתפי המחקר היו עבודות משרדיות דרך חקלאות ועד עבודות במערכת הבריאות.

אז בפעם הבאה שאתם מתפללים על גובה הפרנסה, תכוונו בעיקר על הגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר