פורמולה 1

מכונית המירוץ המהירה ביותר בעולם עומדת למכירה

מכוניתו המיתולוגית של נהג המירוצים המעוטר ביותר בהיסטוריה מיכאל שומאכר עומדת למכירה פומבית בניו יורק. שומאכר עצמו מאושפז במצב קשה בבית חולים פרטי בגרמניה (Men)

מיכאל שומאכר (צילום: שאטרסטוק)

בהונג-קונג מוצגת בימים אלו מכונית המירוץ של חברת פרארי ששימשה את מיכאל שומאכר, זוכה תחרות הפורמולה 1 משנת 2001. אירוע ההצגה בהונג-קונג נועד לקדם את המכירה הפומבית שתיערך בחודש נובמבר הקרוב בניו יורק שם יימכר הרכב לכל המרבה במחיר.

העמדת רכבו של שומאכר למכירה מעוררת עניין רב בקרב חובבי הז'אנר ואנשים המשופעים בממון המביעים עניין ברכישת המוצר ההיסטורי הזה.

מכונית הפרארי הזו, בעלת שלדה 211, שימשה את נהג המרוצים המפורסם ביותר בעולם והנהג הטוב ביותר בהיסטוריית המירוצים. בשנת 2012 סיים שומאכר הגרמני את הקריירה כשברשותו שיאים גבוהים אותם השיג במהלך הקריירה, 91 ניצחונות ,ו-155 פעמים בהם סיים בשלישיה הראשונה. באליפות הנהגים זכה שומאכר 7 פעמים, ביניהם הפעם ההיא ב-2001.

באירוע שנקרא "אומנות מודרנית" יציג בית המכירות הניו יורקי Sotheby's את רכב המירוץ למכירה. את הפרארי הגדירו בבית המכירות כאומנות שמישה כך שרוכשיה יוכלו לנהוג בה במסלולי מירוץ התואמים את עוצמות הנסיעה האדירות של כלי הרכב הסילוני הזה.

מחברת פרארי נמסר כי האיש אשר ירכוש את המכונית יקבל גישה חופשית למטה המרכזי של חברת פרארי שם תקבל המכונית טיפול מסור של צוות המכונאים שאף יגררו את הרכב לכל נקודה בה יחפוץ, בנוסף יקבל הרוכש הדרכה מקצועית על אופן הנהיגה ברכב המיוחד.

"אנחנו שמחים להצטרף לחגיגות ה-70 שנה של פרארי ולהציע את מכונית הגרנד פרי המעוטרת של מיכאל שומאכר", אומר גריגור ביילו, מנהל החברה. "פרארי ו-שומאכר הם השמות הגדולים ביותר במירוצי מכוניות". עם זאת סירבו בבית המכירות לחשוף את היקף הסכום בו ירכש הרכב אך מקורבים בבית המכירות טוענים כי עלות הרכב תחצה לדעתם במהירות את רף ה4 מיליון דולר.

מכירת רכבו של של שומאכר נעשית בצל הידיעה על מצבו של שומאכר עצמו שמאושפז משנת 2013 בבית החולים במצב קשה לאחר שנפגע בתאונת סקי קשה שגרמה לו פגיעות ראש קשות ביותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר