המחבל שרצח שלושה

תושבת הר אדר: "מוזר, אבל אני חשה צער על הטרגדיה שפקדה את נימר"

תושבת הר אדר, הישוב שבפתחו אירע פיגוע הירי בשבוע שעבר, מפתיעה עם הבעת צער על מות המחבל שהיה נוהג "להאיר לה פנים". השיב לה כראוי - אחיו של הערבי שנרצח (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המחבל נימר מחמוד אחמד ג'מל (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

זעם רב מופנה ביממה האחרונה ברשתות החברתיות כלפי תושבת הר אדר, שפרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מספרת שהיא חשה צער על מותו של נימר מחמוד אחמד ג'מל, המחבל שרצח שלושה בפתח ישובה בשבוע שעבר.

וכך כתבה בין היתר איילה קייסר שוגרמן בקבוצה של תושבי היישוב: "הכרתי את נימר באופן אישי, שנים רבות הוא הסתובב בינינו. תמיד הסביר לי פנים, ואני השבתי לו במאור פנים. פעמים רבות הוא נופף לקראתי, לוכד את תשומת הלב שלי מרחוק וקורא 'מה נשמע איילה?'. הכול נדמה היה כל כך כשורה".

"לנימר הייתה עבודה יציבה בהר אדר, והוא התפרנס בכבוד", המשיכה איילה. "עובדים פלסטינאים במשק בית בהר אדר מרוויחים כ-50 שקל לשעה. בחשבון פשוט מדובר בכ-400 שקל ליום, כ-10,000 בחודש. קשה לומר שפלסטינאים מועסקים בהר הדר על תקן של "עבודה ערבית זולה". הוא אפילו עבד אצלי בבית כמה פעמים, התחננתי לפנים שיבוא לעבוד אצל אמא שלי".

זירת הפיגע בהר אדר (צילום: דוברות המשטרה)

והיא סיימה: "אני מוצאת את עצמי חשה צער תהומי על אור, בן הר אדר, ושני חיילי מג"ב שחייהם נגדעו אתמול בבוקר. באותה מידה הם הרי היו יכולים להיות, חס וחלילה חס ושלום, בני ביתי ומשפחתי. אך מוזר ככל שישמע, אני חשה צער גם על נימר ועל הטרגדיה האיומה שפקדה אותו ואת משפחתו".

התגובה שבלטה מבין הרבים שנסערו מהפוסט של האישה הנאיבית, היא של עותמאן עותמאן, אחיו של המאבטח הערבי יוסף שנרצח בפיגוע: "איילה שלום, אני אח של יוסף שנרצח, הגן עלייך ועל כך תושבי הר אדר. אני גאה בו, וכואב לי. אבל מתבייש שיש אנשים כמוך – שאני צריך להכנס לפייסבוק ולראות פוסט כזה, זה מכעיס, במקום שתשפילי ראש. אף אחד לא ביקש ממך להתאבל, אבל זה לא מכבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר