רץ ברשת

בן 6 הסובל ממחלה סופנית קיבל תעודת בגרות מלאה

אל מול 300 צופים, קיבל וולטר הרברט בן השש הסובל ממחלה סופנית תעודת בגרות מלאה. "על זה הוא חלם במשך כל חייו הקצרים, הוא הגיבור שלנו" סיפרו בבית הספר (מעניין)

(צילום: מתוך הכתבה על תעודת הבגרות של הילד בן ה-6)

ילדים שונאים לימודים? מסתבר שלא כולם. וולטר הרברט, ילד בן 6 מארה"ב הסובל מסרטן סופני, אוהב את בית הספר יותר מכל דבר אחר וחלומו הגדול היה לקבל תעודת בגרות מלאה. בבית הספר באוהיו בו לומד וולטר התגייסו כדי לאפשר לו להגשים את חלומו הגדול כנגד כל הסיכויים – ולקבל תעודת בגרות בגיל 6.

'יש מבוגרים שלא מצליחים לעשות את זה כל חייהם, אבל הוא ילד מיוחד מאוד" אמר אחד מחברי צוות המורים בבית הספר. שהתגייס למען המטרה המרגשת – תעודת בגרות לבן ה-6 בתוך יומיים בלבד.

מסעו של וולטר לגמר התיכון בתוך יומיים החל בכיתה ב', עד שצלח את כל הכיתות בסיוע מנהל בית הספר שליווה אותו בתהליך המפרך והמרגש.

קארי גאלוף מנהל בית הספר אמר: "ניסיתי להראות לוולטר את המציאות מנקודת מבט חיצונית, שככל שעולים בכיתות הכיסא גדל - גם פיזית וגם מבחינת האחריות. זה לא היה קל בכלל, וולטר נרדם ב"כיתה ה'", אבל הוא היה מודע לתהליך ולדרך".

לפני כ-3 שבועות, ערך בית הספר טקס חגיגי ומרגש לעיני כ-300 צופים, שקיבלו את "בוגר בית הספר" בתשואות ובכבוד רב, כאשר חלקם היו מחופשים לדמויות האהובות על הגיבור הצעיר.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר