סוער בראש העין

רבני העיר מזהירים מה'פסטיבל' בגלל הזמרת עדן בן זקן

רבני העיר ראש העין יוצאים נגד פסטיבל "תימנה" שייערך בחול המועד סוכות בשל הופעתה הצפויה של הזמרת עדן בן זקן • "כל מי שחרד לחינוך ילדיו שלא יגיע להופעה" (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

רבני העיר ראש העין ובראשם הגאון רבי עזריה בסיס יוצאים נגד פסטיבל "תימנה" שייערך בחול המועד סוכות בשל הופעתה הצפויה של עדן בן זקן, זמרת ישראלית, כך מדווח ב"ידיעות אחרונות".

במודעות שהופצו ברחבי העיר תחת הכותרת "אזהרה חמורה להשתתף בתימנה", כותבים הרבנים כי "המופע הרע יגרום לחילול שמיים ברבים ולחילול כבוד עדת תימן ויגרום לגילוי עריות בריקודים מעורבים".

"כל מי שחרד לחינוך ילדיו שלא יגיע להופעה", מזהירים הרבנים.

עוזרו של הרב בסיס, חנניה צפר, אמר ל'ידיעות אחרונות' כי "גברים לא צריכים לשמוע נשים ששרות. זה על פי ההלכה. זו לא צורת החג שאנו רוצים בסוכות מתוקף 'ושמחת בחגך'. הזמרת שהביאו השנה, רק בפרסומים אפשר לראות שהיא לבושה שלא בצניעות".

"הופעתה מורידה מערך התרבות. כך לא כך נהגו בתימן. נשים שרו בפני נשים ולא התקיימו הופעות בקהל מעורב", הוא אומר.

יצוין כי בגבעתיים התחוללה סערה הפוכה לאחר שבמופע סוכות יופיעו זמרים גברים בלבד, כפי ההלכה, בהם חנן בן ארי ונתן גושן.

בעיריית גבעתיים אמרו כי "העירייה מקפידה לשמור על האיזון והחיים זה לצד זה, דתיים וחילונים. כך גם בכל הקשור לפעילות התרבות שמקיים המדור למורשת ישראל, שבה ניתן למצוא, בין השאר, מופעים של זמרות כגון חוה אלברשטיין, עדי ארד, נורית הירש ומקהלת הנשים העירונית, צלילי גבעתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר