טבח ההמונים בוגאס

דאע"ש: "סטיבן הוא חייל שלנו" - טראמפ: "רשע טהור''

ארגון המדינה האסלאמית פרסם הודעה רשמית בה הוא נוטל אחריות על הטבח הקשה ביותר בתולדות ארה"ב. לדבריו, הירי שקטל 58 בני אדם ופצע 506 בלאס וגאס היה פיגוע (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרוצח פאדוק (צילום: מתוך פייסבוק)

למרות שהמניע לטבח הקשה בתולדות ארה"ב עדיין לא ברור, בדאע"ש לוקחים היום (שני) אחריות על אירוע הירי הקטלני.

לפי הודעת סוכנות הידיעות של ארגון הטרור, 'אעמק', "מבצע ההתקפה בלאס וגאס הוא חייל של המדינה האסלאמית, שביצע את הפעולה מתוך היענות לפגוע במדינות הקואליציה".

הגורם הביטחוני, כפי שכונה איש דאע"ש המצוטט בהודעת הסוכנות, סטיבן פאדוק בן ה-64 התאסלם לפני מספר חודשים, הצטרף לארגון ולכן החליט על ביצוע הפיגוע הקשה והאכזרי.

אח של סטיבן פאדוק פורץ בבכי אחרי הטבח (מתוך foxnews))

גורם ממשל אמריקני טען בראיון לרויטרס, כי נטילת האחריות של דאע"ש על הטבח שהיה בלאס וגאס מצויה בבדיקה, אך הוא הטיל ספק בהודעת הארגון ואמר כי "קיים סיכוי גבוה שהיא אינה נכונה". בכיר ב-FBI האמריקני קבע, כי לסטיבן פאדוק לא היה קשר לארגון טרור כלשהו.

בשעה האחרונה התייחס נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לפיגוע, והגדיר אותו "מעשה נתעב שבוצע מתוך רשע ורוע טהור", ודיווח כי הרשויות חוקרות לעומק את המעשה.

אחר הצהריים ירד לשמונה מספרם של הישראלים שהיו בלאס וגאס בעת הפיגוע ומוגדרים במשרד החוץ כ"מנותקי קשר".

כזכור, 58 בני אדם נרצחו בזה אחר זה, ועוד כ-506 נפצעו, בדקות ארוכות בהן ירה סטיבן מכמה כלי נשק שהיו בחדרו בקומה ה-32 במלון, לעבר אלפי החוגגים בפסטיבל מוזיקה במקום.

כשכוחות אמריקניים מיוחדים פרצו לחדרו שבבית המלון, הם מצאו את גופתו לאחר ששם קץ לחייו, כשמסביבו כמות ניכרת של כלי ירייה כבדים שונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר