מיוחד בחול המועד סוכות - הצגה לנשים בלבד

לראשונה בפסטיבל עכו בחול המועד סוכות, תעלה הצגה של שחקניות בוגרות מכללת אמונה הדתית עבור קהל נשי בלבד נפרד. אם אתן מעוניינות בחוויה אמנותית שונה וקצת אחרת, הגיע הזמן להצפין (סוכות, שיווקי)

לנשים בלבד. מהחזרות להצגה (צילום: יחצ)

בפסטיבל עכו שיתקיים בחול המועד סוכות, מתרחשת לה בשקט בשקט תופעה חסרת תקדים בקידום האומנות במגזר הדתי – הצגה לנשים בלבד.

בוגרות מכללת אמונה, האקדמיה הדתית לבנות באמנות, בהצגה נשית לקהל נשי: "עד אשר נמצא מקום" - של הבמאית עינת קירשנר ובכיכובן של ליאת, שירה וזהבית בוגרות מכללת אמונה, ועם תמר בוגרת בית צבי מהמגזר החרדי.

בהצגה, ארבע השחקניות מציגות דמות אשה אחת על כל חייה שלה בפרט ושל הנשים בכלל: מרגע שהיא נשמה שמסרבת לרדת לעולם עד שהיא מגיחה לעולם עוברת מסע דרך הילדות בגרות נשיות וכל חלקי הנפש שלה המורכבים המרכיבים אישה אחת.

תהליך החזרות נערך במכללת אמונה שפתחה את שעריה עבור בוגרות המכללה כדי שיוכלו להתאמן לקראת ההצגה בפסטיבל עכו.

כל מי שמכיר את פסטיבל עכו יודע שאין זה דבר של מה בכך שיהיה מופע נפרד, ובמשך כל חול המועד מציג הפסטיבל הצגות לאורך כל היום. לראשונה, כאמור, יעלו על הבמה ארבע שחקניות דתיות בהצגה לקהל נשים בלבד.

לראשונה בפסטיבל עכו. הצגה לנשים בלבד. צילום: יחצ

מכללת אמונה מובילה את תחום המשחק למגזר הדתי כבר מעל שני עשורים. המכללה היא גם בית ספר למשחק וגם מקום אקדמי ללימודי תואר בחינוך בהתמחות לתיאטרון: משחק, איפור, מחול, תאורה, סאונד, בימוי, ובד בבד גם מכינים להוראת תיאטרון. החלק המעשי מועבר על ידי מורות מקצועיות באווירה דתית עם תוכן יהודי.

פסטיבל עכו יתקיים בחול המועד סוכות 8-9-10 באוקטובר. ההצגה "עד אשר נמצא מקום" תופיע 3 פעמים בכל יום: בוקר, צהריים וערב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר