"הפעלת כל העוצמות"

השר ליברמן: "לא יהיה לנו לוקסוס לנהל מלחמה ארוכה"

שר הביטחון אביגדור ליברמן נשא דברים בהם שלח איום מרומז לממשלת לבנון בנוגע להתנהלות חיזבאללה והוסיף כי בפעם הבאה ישראל תצטרך לפעול במהירות ובפרופיל גבוה (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: עדן מולדבסקי, משרד הביטחון)

"העימות הבא, אם יפרוץ, יישא אופי אחר לגמרי כשאויבינו ינסו לפגוע קודם כל בריכוזי אוכלוסין ובתשתיות אזרחיות", כך אמר אמש (שני) שר הביטחון אביגדור ליברמן במהלך טקס קצינים ונגדים מצטיינים בצה"ל.

בשל האפשרות לפגיעה בריכוזי אוכלוסייה הדגיש שר הביטחון כי "לא יהיה לנו לוקסוס לנהל מלחמה ארוכה - צעד קדימה וצעד אחורה. כל עימות יהיה חייב להתנהל מהרגע הראשון בפרופיל הכי גבוה, עם הפעלת כל העוצמות של צה"ל".

ברקע האיומים המתמשכים של חיזבאללה, העביר ליברמן מסר של אזהרה לממשלת לבנון ואמר כי "אם תהיה חציית קווים אדומים, הצד השני חייב לדעת מראש שהוא הולך לשלם מחירים כבדים ביותר. וגם הריבון, בלי קשר אם הוא שולט בשטח או לא, ברגע שפעולה עוינת מתבצעת משטח כלשהו, גם הריבון יישא בכל האחריות".

בטקס, שבו השתתף גם הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, ציין ליברמן כי "לצערי, אנחנו חיים במציאות חדשה של מזרח תיכון חדש, שהוא הרבה יותר גרוע מהמזרח התיכון הישן. ובמציאות החדשה הנוראית הזו, עוד נכונו לנו מבחנים קשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר