"יש גבול"

פעיל ימין: חיי בסכנה מאז שפעיל שמאל חשף בערבית את פרטיי האישיים

וויכוח סוער בפייסבוק הוביל לחשיפת פרטיו של פעיל ימין על ידי פעיל שמאל, שדאג לעשות זאת גם בשפה הערבית, וכתוצאה מכך הראשון טוען לאיומים שהחל לקבל (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אביחי שורשן. מיקום ביתו נחשף (צילום מסך, ארכיון: מתוך ערוץ 20)

פוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של ארגון שמאל קיצוני הקפיץ את חבר ארגון הימין 'האמת שלי' אביחי שורשן, שחש כי חייו האישיים וביטחון משפחתו עלולים להיפגע כתוצאה מהדברים שפורסמו בפוסט.

פעיל השמאל דרור אטקס שמפעיל את דף הפייסבוק של ארגון 'כרם נבות', פרסם לפני מספר ימים פוסט בהקשר לסוגיית הבדואים באזור מעלה אדומים, וטען כי הם נמצאים במקום כבר עשרות שנים, שורשן הימני הגיב לו בהצגת תצלומי אוויר שלטענתו סותרים את טענותיו וכך המשיך להתנהל הוויכוח.

אלא שבהמשך העלה אטקס פוסט בו הוביל את הוויכוח לפסים אישיים: הוא פרסם בו - גם בערבית - את תמונת ביתו של שורשן ותצלומי אוויר שלו, וכתב: "לעיתים נדירות אנו מגיבים לטוקבקיסטים, אבל הפעם אנו חורגים ממנהגנו ומקדישים פוסט שלם לטוקבקיסט. ובכן לאביחי הבנאי יש את 'האמת שלי' אבל הבעיה עם האמת שלו היא שהוא מסתיר אותה וזה דווקא חבל.

"אז היום נספר לכם עוד פרט על אביחי", המשיך הפעיל השמאלני. "הקרוואן שבו הוא גר הוצב במקום בניגוד לחוק, והוא אף הורחב מאז בניגוד לחוק מספר פעמים. יש לנו עסק עם אדם שמפר את החוקים בעודו עסוק ב'לאכוף את החוק' על השכנים הבדואים שלו שנמצאים באזור הזה למעלה מ-50 שנה לפניו".

דרור אטקס (צילום: פלאש 90)

שורשן הזעזע והגיב כך: "בכל תקופת פעילותי הציבורית, תמיד נזהרתי לא לעבור את הגבול. תמיד ידעתי להפריד בין דעתו הפוליטית של האדם שמולי לבין חייו האישיים. והנה, היום נחצה קו אדום ומסוכן, כזה שעלול לפגוע בביטחון אשתי וילדיי. לאחר ויכוח פוליטי בפייסבוק, פעיל השמאל הרדיקלי, דרור אטקס, העלה לרשת צילום אוויר ברור של הבית בו אני גר עם אשתי ושני ילדיי, תוך שהוא מעלה פוסט בין היתר בשפה הערבית בו הוא מספר אודותיי כזבים ובדיות. לפוסט צורפה תמונת תקריב של הכניסה לביתי הפרטי".

לדברי הפעיל הימני, "בתוך דקות התחלתי לקבל טלפונים והודעות מאנשים שלא בדיוק רוצים בטובתי. זה כבר לא העולם הווירטואלי של הפייסבוק והטוויטר - עכשיו מדובר בסכנה ממשית לי ולמשפחתי. יש גבול לכל דבר, ואטקס חצה את הגבול תוך שהוא חודר לפרטיותי ולפרטיות משפחתי בגלל שהוא לא יכול לעמוד בוויכוח פוליטי".

"הוא ניצל את הארגון שהוא עובד בו, ואת הכסף שקיבל מממשלות אירופה כדי לאיים באופן אישי עלי ועל משפחתי ולרדוף מישהו שחושב קצת אחרת ממנו", סיים שורשן.

מארגון השמאל כרם נבות נמסר בתגובה: "הפוסט הנוכחי, כמו פוסטים דומים בעבר וכאלו שיבואו מן הסתם בעתיד, עוסק בתופעה הלא נדירה מסתבר, של פעילי ימין המתיימרים לדבר בשם שלטון החוק, שעה שהם מפרים אותו שעה שעה ברגל גסה. את הצביעות הזו ראוי להציף תקשורתית וציבורית וזה מה שעשינו ונמשיך לעשות. כל טענה שאינה מתמודדת בשדה העובדתי עם העובדות שחשפנו, הינה בבחינת ספין שמניח שהציבור מטומטם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר