ח"כ מוזס תוקף: "מחיר למשתכן לא יכול להיות פתרון חרדי

לדברי יו"ר סיעת יהדות התורה, בסיור מיוחד שערך בשטח הפרויקט החדש שאמור להכפיל את טלז סטון: "ראשי ערים חילוניות לא רוצים אותנו. הפתרון למצוקת הדיור יכול לבוא רק מהרחבת הערים החרדיות". צפו (נדל"ן)

אסף מגידו | מקודם |
ח"כ מוזס בסיור בטלז-סטון. (צילום: יחצ)

בעוד סאגת הבקשות של הח"כים החרדים משר האוצר כחלון להקצאות מיוחדות של משרד האוצר למחיר למשתכן חרדי נמשכת לה, תוקף יו"ר סיעת יהדות התורה בכלל את המיזם ואמר כי מחיר למשתכן לא יכול להיות בכלל פתרון עבור אדם חרדי. "אתה קונה דירה במיליון ש"ח ואינך יודע מי יהיו שכניך?? – זה לא מתאים לחרדים".

בנוסף, טוען מוזס כי ממרום שנותיו ועיסוקיו בנושא, המסקנה שלו ברורה: "רוב ראשי הערים החילוניות לא מעוניין בכלל שיהיו חרדים אצלם. הם לא רוצים שנגור אצלם. הפתרון יכול לבוא רק בגבולות הערים החרדיות".

דבריו של מוזס נאמרו בסיור מיוחד שערך בשטח היישוב טלז סטון, שלושים שנה אחרי ששוק הנדל"ן החרדי התבשר בהקמת היישוב 'טלז סטון' שהיווה פתרון לאלפי משפחות שביקשו להן מקום מגורים מרווח עם צביון חרדי ובקרבה לעיר ירושלים.

בעתיד הקרוב, כך מתכננים יזמי הדיור, צפויות גבולות העיר החרדית להתרחב עד כדי הכפלת גודלה של העיר, ובכך לאפשר לעוד הקמת אלפי יחידות דיור שייתנו פתרון הולם ומושלם למצוקת הדיור החרדי.

כפי שנחשף עתה לציבור עם תחילת מכירת הקרקעות סביב העיר טלז סטון, מתברר כי בכל השנים האחרונות שקדו ראש המועצה, אברהם רוזנטל וראשי הדיור החרדי להאיץ את קבלת האישורים לבנייה במקום ואת אישורי התב"ע ממשרדי הממשלה.

יזמי הנדל"ן של התרחבות העיר טלז סטון מצביעים על כך כי השיווק המוקדם שמחל עתה עוד טרם אישור התב"ע, גורם לכך שכל הרוכשים נהנים ממחיר אטרקטיבי וזול במיוחד, וללא כל השוואה למקומות אחרים,

"ללא כל ספק, ערכו של הקרקע צפוי לזנק בשנים הקרובות, ולא תהיה כאן עלות נוספת לרוכשים שמשלמים עתה על מחיר קרקע חקלאית. מנגד, מכיוון שהליך התב"ע כאן צפוי שיהיה מהיר במיוחד לאור החלטת הממשלה ופעולותיהם של ראש המועצה והעוסקים לפתרון מצוקת הדיור, הרי שהרוכשים משקיעים בעצם במחיר של קרקע חקלאית, שבמהרה מעריכים תהיה היא עומדת לבנייה רוויה של העיר החרדית הגדולה בפאתי ירושלים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר