"המוצרים לא עובדים"

בני זוג רימו את אמזון וחויבו ב-1.2 מיליון דולר

פעם ועוד פעם גנבו בני הזוג פינאן את אתר המכירות הפופולרי אמזון, בכך שרימו כי מוצרים שרכשו אינם תקינים. זה הצליח להם, באמצעות זהויות פיקטיביות. כעת הם ישלמו (חוק)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בני זוג מאינדיאנה שגנבו מוצרים בשווי של יותר מ-1.2 מיליון דולר מ'אמזון', הודו אתמול באשמה בבית משפט פדרלי באינדיאנפוליס בסעיפים של הלבנת הון והונאת דואר.

ארין ג'וזף פינאן בן 38 ואשתו ליאה ג'נט פינאן בת 37, ביצעו את הגניבה בצורה מקורית למדי - באמצעות ניצול מדיניות ההחזרות של אתר הקניות הפופולרי.

הם הזמינו מצלמות גו-פרו, שעונים חכמים של סמסונג וקונסולות Xbox ועוד מאות מוצרי אלקטרוניקה שונים, ולאחר מכן מיהרו להתלונן אצל אמזון כי המוצרים לא עובדים. וזה עבד להם במשך תקופה, כשהחברה אכן שלחה להם ללא כל חיוב נוספי מוצרים חליפיים.

כבר שנים שמדיניות ההחזרות של אמזון ידועה כיעד לפריצות האקרים ולהונאות. לכן החליטו בחברה כי קונים שיחזירו מדי הרבה מוצרים או יגישו מדי הרבה תלונות, יסתכנו בחסימה.

אלא שבני הזוג פינאן יצרו מאות זהויות מזויפות, וכך הצליחו להמשיך ולבצע את ההונאה פעם ועוד פעם. לדברי התביעה, בני הזוג פינאן מכרו את השלל שלהם לצעיר בשם דניאל גלומק שמצידו מכר אותם בשוק השחור מחדש.

אתמול כאמור הורה בית המשפט לבני הזוג הרמאים להחזיר לאמזון מיליון ו-200 אלף דולר, וכל אחד מהם צפוי בהמשך לקבל עונש מאסר של כ-20 שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר