בנימין נתניהו: "אין עתיד יהודי בלי התנ"ך"

ערב חג הסוכות, קיימו הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מפגש תשיעי במספר במסגרת חוג התנ"ך המסורתי בבית ראש הממשלה. צפו בתמונות (חדשות)

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ערב חג הסוכות, קיימו הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מפגש תשיעי במספר במסגרת חוג התנ"ך המסורתי בבית ראש הממשלה.

ראש הממשלה סיפר במפגש על חמיו, שמואל בן ארצי ז"ל: "שמואל הנחיל תורה לדורות רבים... יש כמה אנשים שנמצאים כאן, מתלמידיו, שיכולים להגיד על הרושם הכביר שהשאיר. הוא הנחיל את אהבת המקרא לאנשים סביבו... כי הרי אין קיום יהודי בלי התנ"ך, זה לא קיים".

"לדעתי גם אין עתיד יהודי בלי התנ"ך" הוסיף ראש הממשלה ואמר "זה המסד הראשון והעליון ועליו אנחנו עומדים. זה לא שלא מנסים לנתץ לנו את המסד, כל מיני גורמים מנסים, אבל בעזרת השם אנחנו עומדים איתן"

''אנחנו ערב חג סוכות" המשיך ראש הממשלה, "כשהקימו מחדש את הריבונות היהודית פה בארץ ישראל היו שהתייחסו לדבריו של הנביא עמוס על הקמת סוכת דוד הנופלת ויש עדיין שמנסים להפיל אותה מעת לעת, אבל היא אמת איתנה מתמיד".

חוג התנ"ך התקיים בימי ראשי הממשלה לשעבר דוד בן-גוריון ומנחם בגין, וחודש על ידי ראש הממשלה נתניהו לפני כארבע שנים. החוג נקרא על שמו של שמואל בן ארצי ז"ל, חמיו של ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר