בשורות טובות

פצוע הפיגוע מהר אדר שוחרר מבית החולים

רכז הביטחון של היישוב הר אדר שנפצע קשה בפיגוע הירי בשבוע שעבר במחסום בפתח היישוב, שוחרר היום מבית החולים הדסה לאחר שמצבו השתפר מאד (חדושת בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
עמית שטיינהרט בבי החולים (צילום: דוברות המשטרה)

בשורות טובות: פצוע הפיגוע בהר אדר, עמית שטיינהרט, שוחרר אתמול מבית החולים כשמצבו טוב. עם פינויו לאחר הפיגוע, נותח על ידי פרופ׳ אלון פיקרסקי, מנהל המחלקה לכירורגיה בהדסה, עקב הפציעה מקליעים בכתף ובמותן.

לאחר ייצובו ביחידה לטיפול נמרץ טופל במשך מספר ימים במחלקה הכירורגית, ממנה השתחרר אתמול.

שטיינהרט, הוא רכז הביטחון של הישוב הר אדר, בעת ביקורו של מפקד המחוז בבית החולים סיפר שטיינהרט את הזכור לו מרגעי הפיגוע המחרידים. "הכרתי את המחבל, כמו שהכרתי את כל שאר הפועלים שנכנסו מדי יום דרך המעבר ליישוב", גילה עמית.

"הוא תמיד היה בין האחרונים להיכנס, ואתמול משהו בהתנהגות שלו עורר את החשד שלי, גם כי הוא לבש ג'קט ביום חם. פנינו אליו שיציג את אישור העבודה, ובשלב הזה הוא התמהמה קצת ואחר כך פתח את הג'קט והחל לירות במאבטחים שלי ובלוחם מג"ב. הם חברים שלי, אחים ממש".

"ברגעים אלו גם אני נפגעתי בכתף. על אף הכאבים שאחזו בי, שלפתי את האקדח שלי ויריתי לעברו. באותו רגע ראיתי את המאבטחים שלי ואת לוחם מג"ב שנלחמו בגבורה, שרועים על הרצפה., וצעקתי לעברו 'הרגת לי שלושה ילדים' - ויריתי אליו שוב.

לדבריו, "אחר כך כבר הגיעו שאר הכוחות ומד"א שטיפלו בנו. אני חושב שכבר אז הבנתי שאיבדתי את המאבטחים שלי ואת לוחם מג"ב סולומון חברי, זיכרונם לברכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר