וייצמן לאקוניס: "פעל לביטול האירועים בשוק מחנה יהודה"

חבר מועצת העיר פנה לשר המדע בבקשה לבטל את האירועים המתוכננים מטעם משרדו בשוק מחנה יהודה כשהם מסייעים לעסקים שאינם כשרים וכאלה ללא רישיון עסק (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יוחנן ויצמן (צילום: באדיבות המצלם)

חבר מועצת העיר ירושלים, יוחנן וייצמן, מבקש לסכל קיומם של אירועים המוניים בשוק מחנה יהודה בליל הושענא רבא, המאורגנים וממומנים על ידי משרד המדע והטכנולוגיה. וייצמן, כדרכו, פנה ישירות לשר המדע והחלל אופיר אקוניס.

במכתבו כותב וייצמן כי "כחלק מאירועי שבוע החלל המתקיימים ברחבי הארץ מתעתד משרדך לקיים בליל הושענא רבא (10/10/2017), כמה אירועים באזור שוק מחנה יהודה בירושלים".

וייצמן מציין: "כחבר מועצת העיר ירושלים וכתושב השכונה הסמוכה, מקור ברוך, ברצוני להסב את תשומת לבך כי שניים מן המוקדים שנבחרו לפעילות עתידים לשרת חנויות שאחת מהן מוכרת טרפות וחמץ בפסח, והאחרות אינן כשרות. בנוסף, לרובן אין היתר רישוי עסקים מלא לפעילותן, הוי אומר שמשאבים ממשלתיים עתידים לעודד מכירות במקומות שאינן פועלים על פי החוק".

וייצמן לא נשאר רק במסגרת לוחם הדת ופונה גם בשם איכות החיים של התושבים: "זאת ועוד, תושבי השכונות הסמוכות פנו אליי לא פעם וציינו כי הפעילות במקום טורדת את מנוחתם; גורמת לצחנה רבה באזור כשתקני התברואה הנדרשים אינם קיימים; גוזלת את מקומות החנייה המעטים שישנם ואף מביאה להוללות ולפשיעה.

כיהודי חם למסורת ישראל וכרגיש למצוקת כל אדם, בטוחני כי תפעל לשינוי מיקום האירועים, כדי למנוע פגיעה במורשת ישראל ובאיכות חייהם של התושבים", מסיים וייצמן את מכתבו לאקוניס, תוך שהוא מציין כי העתקים נשלחו לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ח"כ אורי מקלב יו"ר וועדת המדע והטכנולוגיה ואופיר לנג יו"ר מינהל לב יהודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר