נלחמים בתופעה

"הליצנים המפחידים": גל מעצרים ברחבי הארץ

בירושלים נעצרו שני נערים אחד עם מסיכה ובידו 'גרזן' פלסטיק ואחר שהחזיק סכין כדי להתגונן מפני 'ליצנים'. שני קטינים שחששו מתקיפת ליצנים עוכבו עם כלי תקיפה (בארץ)

המסיכה וגרזן הפלסטיק שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה ממשיכה במלחמתה בתופעה הפסולה בה נערים מסתובבים ברחובות כשעל פניהם מסיכות ליצן וזורעים פחד בקרב הציבור וגורמים לשיבוש חיי השגרה של התושבים.

במהלך הלילה (שישי) עוכב לחקירה בצפון העיר ירושלים נער בן 15 כשברשותו נתפסה מסיכה ובידו אחז 'גרזן' פלסטיק. הוריו זומנו לתחנת המשטרה.

בדרום העיר ירושלים עוכב קטין בן 16 ובחיפוש שביצעו השוטרים אותרה סכין. הנער טען בפני השוטרים כי הסכין מיועדת להתגונן מפני 'ליצנים'. הנער עוכב לחקירה בתחנת עוז לשם זומנו הוריו.

(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה שבה ומדגישה בפני בני הנוער והצעירים שלא לקחת חלק במעשים המנוגדים לחוק, שכן משטרת ישראל מבצעת בנושא אכיפה נחושה.

כמו כן המשטרה קוראת לציבור שלא לקחת את החוק לידיים ולא לפגוע בבני הנוער. "משטרת ישראל תמשיך לפעול ולא תאפשר פגיעה בציבור, הפחדתו ושיבוש שגרת חייו. מדובר בהתנהגות חסרת אחריות של בני נוער שמטופלת ע"י המשטרה ושיש בה משום הפרת שלום הציבור ושגרת החיים", לשון הודעת המשטרה.

בנוסף, הלילה התקבל במשטרת ישראל דיווח על 2 קטינים בני 15 ו-14 בעיר במרכז השרון כאשר עפ"י החשד ברשותם כלי תקיפה.

(צילום: דוברות המשטרה)

מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עלה כי אחד הקטינים תוייג ברשימת "קורבנות של היום" בקבוצת ליצנים באינסטגרם ומאחר וחשש לצאת מפתח ביתו לבדו, הצטיידו הוא וחברו בכלי תקיפה.

הקטינים עוכבו לתחנה והחל בעניינם הליך עפ"י חוקי הנוער.

במשטרה פונים להורים בבקשה "לגלות מעורבות הורית, לבדוק את הסלולארי של ילדיהם ובמידת הצורך להסירם מקבוצות אלו".

מסכה בפתח תקווה (צילום: דוברות המשטרה)

אמש (חמישי) נעצר גבר בן 28 לאחר שעטה מסכה על פניו והבהיל ילדים בגן ציבורי בפתח תקווה. החשוד נעצר על ידי שוטרים סמויים שעצרו אותו כשהפחיד את הילדים.

כמו כן ברמת השרון עוכב לחקירה נער בן 13 שעטה מסכת ליצן ואחז באלת בייסבול. נערים נוספים שהיו איתו ועטו מסכות ליצן הצליחו לברוח. הוריו של הנער הוזמנו לתחנת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר