פרסום ראשון

סוכת שלום: הרב יעקב כהן התפלל בסוכתו של אריה דרעי

הרב יעקב כהן, בנו של נשיא המועצת הגיע הבוקר להתפלל את תפילת שחרית של חול המועד סוכות, בסוכתו של יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי • לאחר התפילה השניים שוחחו ממושכות (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי והרב יעקב כהן. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

סוכת שלום • פרסום ראשון: הרב יעקב כהן, בנו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן הגיע הבוקר (שישי) להתפלל את תפילת שחרית של חול המועד סוכות, בסוכתו של יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי הרב יעקב כהן הגיע לתפילה יחד עם בניו והתיישב בסמוך ליו"ר ש"ס דרעי, שכיבד אותו בעליית כהן. לאחר התפילה שוחחו השניים ממושכות.

בכך מנסה הרב יעקב כהן לשדר מסר של אחדות ואי מחלוקת בתנועת ש"ס, בניגוד לדיווחים ולפרשנויות בשל מהלכים שונים בתקופה האחרונה.

יצוין כי בתפילה בסוכה נכחו בנוסף סגן שר הפנים משולם נהרי ובניו, וחברי מועצת העיר ירושלים חיים כהן ואברהם בצלאל.

כזוכר, בראיון חג ל"כיכר השבת", שיפורסם במלואו ביום ראשון הקרוב, נשאל השר דרעי האם יש אריה דרעי ומולו הרב יעקב כהן, והשיב: כי "שטויות... אני אומר שוב, יש הרב שלום כהן - ראש הישיבה, מרן חכם שלום כהן. יש מועצת חכמי התורה, אין משהו אחר. יש הנהגת ש"ס. אין משהו אחר. זו ההנהגה שלנו. כל הדיבורים האחרים זה ספקולציות. מעולם לא הרגשתי כל כך בטוח וכל ש"ס מאוחדת ומחוזקת כמו התקופה הזו".

דרעי אמר עוד כי "מעולם, מצבי, יחסי האימון והאהבה והגיבוי, התמיכה והעידוד, איזה עוד מילים אתה רוצה שאני אגיד? שאני מקבל מחכם שלום כהן נשיא המועצת, מהגר"ש בעדני, מהגר"ר אלבז, הגר"ד יוסף והגר"מ מאיה, אני לא... ב"ה יש תמיכה מוחלטת, ההיפך, הם מחזקים ומעודדים, אין שום מאבקי שליטה או לא שליטה, זה מושג שלא קיים בש"ס. אין כזה דבר.

"כותרות לחוד וזה לחוד. הכל מתואם עם נשיא המועצת. לא אכנס לפרטים, כל דבר שהיה בחודש האחרון, אין דברים שנעשו כאילו, לא יודע מה הפרשנויות...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר