אימה בלונדון

שוב חשד לפיגוע דריסה בלונדון: הולכי רגל רבים נפצעו

האם הטרור מכה שוב בבירת בריטניה? הולכי רגל, ככל הנראה תיירים, נדרסו ליד מוזיאון הטבע בעיר והמשטרה הבריטית בודקת חשש כי מדובר אכן בפיגוע. הנהג הדורס נעצר מיידית (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

לפחות 11 הולכי רגל נדרסו אחר הצהריים (שבת) ונפצעו ליד המוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון. הדורס נעצר בזירה. הנפגעים הם ככל הנראה תיירים שהיו בדרכם למוזיאון. בתחילה הודיעה המשטרה כי אין מדובר בפיגוע, אך בהמשך מסרה שנבדק גם חשד לטרור ככל הנראה בשל חקירתו של הדורס.

הנוכחים במקום סוברים כי מדובר בפיגוע לנוכח התנהגות הנהג הדורס. עד ראייה אמר ל-BBC כי ראה "שולחנות נופלים במסעדות. אנשים צרחו. החלה פאניקה. והמקום היה עמוס, אנשים התקשו לברוח משם". עד ראייה אחר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נראה שאדם ניסה לקטול אנשים במוזיאון להיסטוריה של הטבע".

התקשורת הבריטית דיווחה כי המקרה התרחש מעט לפני השעה 17:00 אחר הצהריים. לפי הדיווחים, הרכב עלה על המדרכה מחוץ למוזיאון הפופולרי. מצב הפצועים לא ברור בינתיים.

במשטרה הבריטית אמרו כי המקרה שאירע באזור דרום קנסינגטון שבלונדון נמצא תחת חקירה. מהמוזיאון עצמו נמסר כי התרחש "אירוע רציני" סמוך למקום. הכניסה למוזיאון נאסרה והמבקרים הוצאו מיציאה שונה.

כרגע בריטניה נמצאת בדרגת כוננות אחת מתחת לגבוהה ביותר, ומשמעותה שקיים חשש גבוה להתקפת טרור. עד כה היו ב-2017 חמישה פיגועים, שבשלושה מהם היו מעורבים כלי רכב שדרסו את הנפגעים. במאי נרצחו 22 בני אדם בתום הופעה במנצ'סטר. במרס פגע נהג בהולכי רגל בגשר ווסטמיניסטר, הרג ארבעה ולאחר מכן דקר למוות שוטר. שלושה מחבלים איסלאמיים דרסו ביוני הולכי רגל בגשר לונדון ולאחר מכן דקרו עוברי אורח, והרגו שמונה בני אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר