מישקולץ פ"ת: 50 אלף איש בשמחה הגדולה בישראל

על פי הערכת המשטרה למעלה מ -50 אלף איש, מכל גווני הקשת הציבורית, השתתפו באירוע בחצר מישקולץ בפתח תקוה, בראשות האדמו"ר ממישקולץ שהתקיימה אמש במוצאי חג ראשון של סוכות. באירוע השתתפו ראש עיריית פתח תקוה, והצמרת העירונית, וכל הסגל הבכיר במשטרת ישראל, אישי ציבור, וכן עשרות רבנים וראשי ישיבות, ואחמי"ם רבים (סוכות, שיווקי)

האדמו"ר ממישקולץ. (באדיבות המצלם)

שיאו של הערב היה נאומו המחזק של האדמו"ר ממישקולץ שדיבר מענייני החג והשעה. בין דבריו אמר האדמו"ר: "העולם רועש וגועש, אומות העולם מתגרות זו בזו ואלו סימני משיח כמובא בחז"ל. המשיח כבר כאן, אבל הוא מחכה שנפתח לו את הדלת, על ידי קבלת מלכותו של הקב"ה עלינו והאמונה הפשוטה בו. מאורעות גדולים עומדים לעבור על העולם, מי שיתחזק כעת באמונה ישרוד".

בסיום דבריו הנרגשים קיבל קהל הרבבות יחד עם האדמו"ר 'קבלת עול מלכות שמים' כשקריאת 'שמע ישראל' מהדהדת למרחקים בחוצות העיר, מה שקירב המונים לאביהם שבשמים, ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

ראש העיר פתח תקוה מר איציק ברוורמן, אמר בנאומו: "גאוות העיר פתח תקוה שהאדמו"ר ממישקולץ שוכן בתוכה".

על החלק האומנותי ניצחו, ענקי הזמר: בני פרידמן –ארה"ב, מיילך קאהן – ארה"ב, חיים ישראל, ולהקתם, בליווי תזמורתו של שמואל יפת עם הזמר מוטי הרמן.

האירוע הענק אף הועבר בשידור חי ברדיו 'קול ברמה' על ידי השדרן עמי מימון ובכל ערוצי התקשורת בארץ ובעולם היהודי.

משטרת פתח תקוה הקצתה מאות שוטרים וקצינים מתחנת משטרת פתח תקוה והמחוז, לאבטח את שלום ההמונים, ובד"ץ מישקולץ העמיד עשרות סדרנים שפיקחו על כל גדרי הצניעות במעמד.

בסיום האירוע עברו אלפי איש להתברך מפי האדמו"ר ממישקולץ - מנהיגה הרוחני של פתח תקווה.

צפו בתמונות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר