כך נראית המלחמה בטרור

הפשיטה על הבית והמעצר: לילה בחברון עם מסכלי הטרור

באישון ליל, בסמטאות השקטות של חברון: צוות כיכר השבת התלווה ללוחמים בביצוע מעצר של צעיר פלסטיני החשוד במעורבות בטרור. צפו בתיעוד וידאו מיוחד: לילה עם מסכלי פיגועי הטרור (חדשות)

(צילום ועריכה: הני הרשלר / שורטקאט מדיה)

כך נראית המלחמה היום-יומית בטרור הפלסטיני: באישון לילה, התלווה צוות "כיכר השבת" למעצר של צעיר תושב חברון, החשוד במעורבות בפעילות טרור, וצפה במלחמה השקטה שמתנהלת יום יום, שלא לומר לילה לילה, בניסיון לסכל את הפיגוע הבא.

התדרוך לפני היציאה למעצר (צילום: כיכר השבת)
התדרוך לפני היציאה למעצר (צילום: כיכר השבת)
הגדלה
ההליכה השקטה בסמטאות (צילום: כיכר השבת)

חברון חשוכה בלילה, חשוכה ושקטה. את הדרך לביצוע המעצר מתחילים החיילים בצד הבטוח, הישראלי. זמן קצר לפני שאנחנו מגיעים לצד השני, אנחנו מקבלים ממ' הקצין מעט רקע על מה שהולך לקרות בשעות הבאות. "מדובר במעצר של בחור שכנראה מעורב בפעילות חבלנית, בייצור של מטעני נפץ" מספר מ', "חלק מהפעילות שלו כלל רצון לבצע פיגוע - להניח מטען באחד המקומות הרגישים בגזרה. עלה מודיעין, קיבלנו את המשימה ועכשיו אנחנו בדרך אליה".

הכניסה לבית החשוד (צילום: כיכר השבת)
החשוד (צילום: כיכר השבת)

אנחנו שואלים את מ' על הצפי לפעילות במהלך הלילה, והוא עונה את מה שהופנם בו בשנים של פעילות מבצעית: "קרה לנו ירי תוך כדי פעילות מבצעית, תוך כדי מעצר, זה היה מעצר בדיוק כמו זה". אבל הוא רגוע: "כשאתה מתכונן לגרוע מכל, אז כשהוא מגיע אתה מוכן".

חיבוק אחרון לאמא (צילום: כיכר השבת)

המעצר התנהל ללא אירועים חריגים.

בתיעוד המלא: התדרוך לחיילים, הפשיטה על הבית והמעצר. צפו

(צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר