הרצח בכפר קאסם

מתחזק החשד: רצח ראובן שמרלינג - פיגוע על רקע לאומני

חקירת הרצח של ראובן (מוטי) שמרלינג ז"ל, בן 70 מאלקנה, שגופתו נמצאה בכפר קאסם, מתקדמת ובמהלך סוף השבוע חלה התפתחות משמעותית שמחזקת את החשד כי הרצח היה פיגוע (חדשות)

ראובן שמרלינג ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

חקירת הרצח של ראובן (מוטי) שמרלינג ז"ל, בן 70 מאלקנה, מתקדמת ובמהלך סוף השבוע חלה התפתחות משמעותית שמחזקת את החשד כי הרצח היה פיגוע על רקע לאומני.

משפחתו של הנרצח, שגופתו נמצאה בערב החג בכפר קאסם. טענה מיד לאחר הרצח כי מדובר בפיגוע. יצוין כי על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

בתחילה חשדה המשטרה כי פלסטינים מהשטחים שעבדו אצלו היכו אותו למוות בשל סכסוך פלילי.

הרוצח או הרוצחים נמלטו מהזירה והחקירה המיוחדת הוטלה על ימ"ר מרכז כאשר גם חוקרי שירות הביטחון הכללי מעורבים בחקירה.

כזכור, הגופה של שמרלינג נמצאה כשעליה סימני אלימות קשים, ביום רביעי, ערב חג הסוכות, במחסן פחמים מיובאים, באזור התעשייה של כפר קאסם, ששייך למשפחתו.

שמרלינג היה אמור לחגוג בחג הסוכות את יום הולדתו ה-70 יחד עם ארבעת ילדיו ו-19 נכדיו, אך בערב שבת קודש הובא למנוחות באלקנה.

בני המשפחה לבשו חולצה שהכינו ליום הולדתו, עליה נכתב: "סימן שאתה צעיר. חוגגים 70 לסבא מוטי".

הדר, הנכדה הבכורה, ספדה ראשונה ואמרה: "סבא, זה פשוט לא נתפס. אנחנו יושבים כולם אצלכם בחג ומחכים שתיכנס לסוכה בצחוק גדול או בשיר, שתשב ליד השולחן ותניף את אחד הקטנים. אתה כמו דוד המלך שנולד ונפטר באותו, יום בגיל 70. גם אתה דמות מרשימה ומעוררת הערצה. אבל אתה שלנו - בשירים שהמצאת, בנהיגה, באוכל שתמיד היה הכי טעים, בביחד שלך ושל מאות ליוסבתא, בשיחות שלך, בתפילות ובהנאות הקטנות של החיים".

(צילום: מתוך ynet)

הבת עידית ספדה ואמרה: "אבא אהוב שלנו, הכול היה מוכן ליום ההולדת שלך, הכנו שיר, הדפסנו חולצות, הכנו מצגת ומשחק לכול המשפחה - רק חתן הנמצא לא נמצא. לא הספקנו להיפרד אבא. לא אמרנו לך כל כך הרבה חשובים. זו ההזדמנות האחרונה: תודה אבא. תודה על מאור הפנים, על החיוך הקורן, על אהבה אמיתית לאמא ולנו, על שמחת החיים, זמירות השבת, התפילות והעזרה הרבה".

הבן שי, ספד לאביו ואמר: "אבאל'ה, כולם יודעים איזה איש חסד היית, כמה תמים היית בחיים שלך. האמנת לכל אדם, לא משנה מה הוא היה, אפילו כשגילית שהוא רימה אותך. לא הבנתי איך זה אפשרי ואמרת: 'אנחנו לא עושים חשבונו של מקום, מה שצריך לקרות יקרה'. מעט הדברים הטובים בי הם רק ממך - ומה שלא, תמיד ניסית ללמד ולתקן. מי ימלא את המקום הזה? מי?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר