העברת השגרירות

הנשיא טראמפ: רוצה לתת סיכוי לשלום בין ישראל והפלסטינים

נשיא ארה"ב טראמפ אמר כי הוא רוצה לתת סיכוי לשלום בין ישראל והפלסטינים לפני שישקול להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים אך הבהיר: "יש סיכוי שהעסקה לא תעבוד" (חדשות)

טראמפ (צילום: הבית הלבן)

נשיא ארצות-הברית דונלד טראמפ אמר הלילה (ראשון) כי הוא רוצה לתת סיכוי לשלום בין ישראל והפלסטינים לפני שהוא שוקל להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים.

בראיון שהעניק טראמפ למייק האקבי, ברשת TBN, התייחס טארמפ להבטחתו להעביר את השגרירות ואמר כי אנשי ממשלו פועלים ליצירת שלום. "אני רוצה לתת לזה סיכוי לפני שאפילו אשקול את העברת השגרירות לירושלים", אמר טראמפ.

"אם נוכל לעשות שלום בין הפלסטינים לישראל", הוסיף נשיא ארה"ב, "אני חושב שזה יוביל בסופו של דבר לשלום במזרח התיכון וזה דבר חשוב".

טראמפ הוסיף ואמר כי "כרגע אנחנו עובדים על תוכנית שכולם אמרו שאין סיכוי שתעבוד, כיוון שהיא לא עבדה במשך שנים רבות. אומרים שהעסקה הקשה ביותר היא השגת שלום בין ישראל לפלסטינים. רוב האנשים אומרים שזו עסקה בלתי אפשרית, אך אני לא חושב כך".

"יש סיכוי שהעסקה לא תעבוד, אם לדבר במלוא הכנות", מיהר נשיא ארה"ב להבהיר. טראמפ נשאל האם יש מסגרת זמן לכך והשיב: "אנחנו הולכים לקבל החלטה בעתיד הלא רחוק".

כזכור, לפני כחצי שנה, בחודש יוני, טראמפ חתם על צו זמני המשאיר את השגרירות האמריקנית בישראל - בתל אביב, למרות הבטחותיו במהלך קמפיין הבחירות.

בהודעת הבית הלבן על החתימה נאמר כי "אין לראות בצעד זה בשום אופן נסיגה מתמיכתו העזה של הנשיא בישראל ובברית בין ארצות הברית לישראל. הנשיא טראמפ קיבל את ההחלטה כדי לשפר את הסיכויים למשא ומתן מוצלח על הסכם בין ישראל לפלסטינים, ומימוש המחויבות כבדת המשקל להגן על האינטרסים הביטחוניים של ארצות הברית. כפי שחזר ואמר בנוגע לכוונתו להעביר את השגרירות, השאלה אינה אם זה יקרה, אלא מתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר