"מדובר בטרור"

שני פלסטינים נעצרו בחשד לרצח ראובן שמרלינג הי"ד

השב"כ התיר לפרסום כי במהלך החג הראשון נעצרו שני תושבי קבאטיה החשודים ברצח ראובן שמרלינג הי"ד בערב החג בכפר קאסם. אושר כי מדובר בפיגוע לאומני (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי בשיתוף משטרת ישראל/ימ״מ וצה״ל, נעצרו לחקירה במהלך יו"ט ראשון של חג הסוכות, שני פלסטינים, תושבי קבאטיה, בחשד לרצח ראובן שמרלינג הי"ד מהישוב אלקנה.

הממצאים שנאספו עד כה במסגרת החקירה בשב"כ מצביעים על כך כי מדובר בפיגוע טרור שבוצע ממניע לאומני. חקירת החשודים נמשכת. על זהות החשודים ויתר פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

משפחתו של הנרצח, שגופתו נמצאה בערב החג בכפר קאסם. טענה מיד לאחר הרצח כי מדובר בפיגוע למרות שבתחילה חשדה המשטרה כי פלסטינים מהשטחים שעבדו אצלו היכו אותו למוות בשל סכסוך פלילי.

הרוצח או הרוצחים נמלטו מהזירה והחקירה המיוחדת הוטלה על ימ"ר מרכז כאשר גם חוקרי שירות הביטחון הכללי מעורבים בחקירה.

כזכור, הגופה של שמרלינג נמצאה כשעליה סימני אלימות קשים, ביום רביעי, ערב חג הסוכות, במחסן פחמים מיובאים, באזור התעשייה של כפר קאסם, ששייך למשפחתו.

שמרלינג היה אמור לחגוג בחג הסוכות את יום הולדתו ה-70 יחד עם ארבעת ילדיו ו-19 נכדיו, אך בערב שבת קודש הובא למנוחות באלקנה.

בני המשפחה לבשו חולצה שהכינו ליום הולדתו, עליה נכתב: "סימן שאתה צעיר. חוגגים 70 לסבא מוטי".

הדר, הנכדה הבכורה, ספדה ראשונה ואמרה: "סבא, זה פשוט לא נתפס. אנחנו יושבים כולם אצלכם בחג ומחכים שתיכנס לסוכה בצחוק גדול או בשיר, שתשב ליד השולחן ותניף את אחד הקטנים. אתה כמו דוד המלך שנולד ונפטר באותו, יום בגיל 70. גם אתה דמות מרשימה ומעוררת הערצה. אבל אתה שלנו - בשירים שהמצאת, בנהיגה, באוכל שתמיד היה הכי טעים, בביחד שלך ושל מאות ליוסבתא, בשיחות שלך, בתפילות ובהנאות הקטנות של החיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר