יאיץ את הבניה

השר גלנט ברכסים: "המשרד שלי עומד לרשותכם"

שר הבינוי יואב גלנט מבטיח באוזני יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בכינוס של דגל התורה בישוב רכסים: "נדאג לבנות את 'גבעת הפרסה' - הטרקטורים יעלו על השטח" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
גלנט בסוכה (תמונות: באדיבות המצלם)

כמידי שנה בסוכות, נערכה גם היום (ראשון) מסיבת חג בסוכת ראש מועצת רכסים יצחק רייך, בה השתתפו בין היתר גם ח"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים ויואב גלנט שר הבינוי והשיכון, לצד רבנים, מפקדי משטרה ואישי ציבור נוספים.

רייך, המארח, פתח ואמר לנוכחים כי ההירתמות המלאה של השר יואב גלנט וח"כ גפני ליישוב איננה מובנת מאליה, והרחיב בדבריו על הפיתוח של היישוב ועל האתגרים העומדים לפנין. כן הודה לגלנט ולגפני על ההשתתפות המכובדת.

ח"כ גפני בדבריו שיבח את שר הבינוי והשיכון ואמר לו: "אתה תיזכר כשר שעושה רבות למען הציבור בישראל בדיור ושעזר מאוד מאוד לציבור החרדי, גם ברכסים".

"'שכונת הפרסה' התגלגלה במשך שנים", המשיך גפני והוסיף: "אני ח"כ 'ירוק', אבל גם אם לא יבנו שם - אין ל'ירוקים' מה לעשות שם. ההחלטות יבוצעו, וזה ישנה את רכסים מקצה לקצה. לא נשכח את השירות בעבר למדינת ישראל. לא נשכח לך זאת". כן שיבח את "עוזרו לשעבר" יצחק רייך וציין כי המהפך שנעשה ברכסים אינו בא ללא מאמץ והוא ער למאמצים המיוחדים שהוא משקיע.

השר גלנט מצידו הודה בתחילת דבריו לח"כ גפני על שהביא אותו לראשונה לרכסים וזיכה אותו "במצוות בניית הארץ", ושיבח את ראש המועצה יצחק רייך: "נהיינו כבר ידידים קרובים, הוא סמל ודוגמה איך ראש עיר יודע לרתום את הגורמים לטובת העיר שלו. רכסים של פעם היא ממש לא מה שקורה בה היום", אמר.

בדבריו הרחיב על המצב הכללי במדינה ובהתייחס לבנייה ברכסים, פירט: "אנחנו נבנה את 'גבעת הפרסה' ונסדיר את הכל. אמרו לי שיש בעיה לבנות בגבעת הפרסה מכיוון שהאיילות עוברות בוואדי. כמי שהתאמן שנים רבות באזור בימי שירותי בצבא אני מכיר היטב את האזור, ואמרתי להם שהוואדי נגמר בתוך היישוב. בסיוע משרד האוצר ומטה הדיור בראשות אביגדור יצחקי עשינו שינוי בתוכנית הארצית. יש שלבים של התנגדויות, אבל אנחנו שואפים תוך זמן קצר לעלות על הקרקע".

לאחר מכן אמר: "זכיתי בחבר יקר כרב רייך שהפך את רכסים למשהו אחר. אני רוצה להודות לרב גפני ולרב רייך על ההיכרות שעשו לי עם רכסים, המשרד שלי עומד לרשותכם. אני בטוח שבקרוב הטרקטורים יעלו על הקרקע".

בסיום דבריו הודה גלנט לרייך על הדינמיקה הבלתי רגילה שלו, על הדחיפה הבלתי פוסקת לתוכנית ועל העשייה הבלתי רגילה לטובת רכסים. "אי אפשר לאפשר לאנשים להתגורר בדירות ולא להתרחב. נראה לי שלמדת מהרב גפני את שיטת העבודה...", סיים גלנט בחיוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר