אחרי חודשיים שקטים

רקטה שוגרה מעזה; צה"ל הגיב בהשמדת עמדת חמאס

אף שלא היו נפגעים או נזק כתוצאה מרקטה ששוגרה הערב מעזה לשטחי ישראל - ונחתה בעזה עצמה - הגיב צה"ל בירי טנק שהשמיד עמדת חמאס ברצועה (אקטואליה, צבא וביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח בתשרי תשע"ח | 08.10.17
חיפושים אחרי שרידי רקטה (צילום ארכיון: רועי עידן, ynet)

רקטה שוגרה הערב (ראשון) מרצועת עזה לשטח המועצה האזורית אשכול. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. כוחות צה"ל חיפשו באזור אחר מיקום פגיעת הרקטה, ולבסוף הגיעו למסקנה כי היא נחתה בשטח הרצועה עצמה.

הפעם האחרונה בה נחתה בישראל רקטה שנורתה משטח הרצועה היתה לפני כחודשיים, ואז הגיב צה"ל בתקיפה אווירית נגד שתי מטרות של חמאס בעזה בה נפצעו 3 אנשים, אף שבישראל לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

כזכור, אתמול נשמעה אזעקה במועצה האזורית חוף אשקלון, אך היתה זו אזעקת שווא. האזעקה הערב, כאמור, אינה 'שווא' אלא בשל ירי שבוצע על פי ההערכות מדרום רצועת עזה.

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול, אמר לאחר השיגור: "לצערנו, שלוות החג הופרה באזעקה במספר יישובים במועצה, אך לשמחתנו עודכנו כי לא מדובר בנפילה בשטח המועצה. אנו בקשר רצוף עם כוחות הבטחון ואין שינוי בהנחיות ההתגוננות. אני קורא לכל תושבי אשכול ולאורחינו להמשיך ליהנות מאוירת החג והסתיו באשכול".

מדובר צה"ל נמסר: "בשעות הערב בוצע ניסיון שיגור רקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לאחר סריקת הכוחות עולה כי הרקטה שכוונה לשטח ישראל התפוצצה בשטח רצועת עזה".

"בתגובה לניסיון הירי, תקף והשמיד צה"ל באמצעות ירי טנק עמדת תצפית של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. ניסיון הירי מהווה איום על ביטחון אזרחי ישראל ופגיעה בריבונותה של מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל אירוע טרור המבוצע מרצועת עזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר