משרד הבריאות בודק

תופעת הצריבות באירוע ב"שערי חסד": 40 נפגעו

מסתורין סביב מה שהתרחש אמש באירוע בבית מדרשו של הגר"ש אוירבך, כשעכשיו ממדי מקרי הצריבות שחשו חלק מהנוכחים שם הופכים לתופעה רחבה. תקרית מכוונת? (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אירוע סוכות בשערי חסד. ארכיון (באדיבות המצלם)

מקרי הצריבות של הנוכחים אמש (ראשון) באירוע 'הקבלת פני רבו' בשכונת שערי חסד בירושלים, הולכים ומתרחבים, וכעת מדווחים בבתי החולים השונים על כ-40 בני אדם שנפגעו מכך.

כזכור, בבית מדרשו של הגאון רבי שמואל אוירבך התקיים אתמול האירוע ששולב בשמחת בית השואבה לבני 'הפלג הירושלמי', והבוקר דווח ב"כיכר השבת" כי לפנות בוקר התלוננו מספר זמרים מהמקהלה ואנשי הפקה ותזמורת על צריבות בעיניים וחלקם אף פונו לבית החולים להמשך טיפול רפואי.

אחד הזמרים תיאר כי לאחר תום האירוע הרגישו כמה מהם תחושה של צריבה בפנים ובכל חלקי הגוף ולדברי הרופאים נראה כי מדובר בתופעות לוואי של התזת גז מדמיע: "לא הרגשנו כלום ולא ראינו שום דבר חריג בכל מהלך הטקס, רק לאחר שסיימנו פתאום חשנו משהו מוזר", אמר.

חבר מקהלה נוסף סיפר ל"כיכר השבת", כי "ללא תיאום לפתע מצאו עצמם כמה חברים כמו גם משתתפים נוספים במעמד בחדר המיון בבית החולים. חלק טוענים כי ככל הנראה לאחד המשתתפים התפוצץ בכיס מיכל גז מדמיע וזה גרם לתופעה החריגה, אחרים טוענים כי מישהו מבחוץ הגיע והתיז. זה לא ברור אבל התוצאה עגומה והיא שאנחנו כרגע בטיפול רפואי".

מבית החולים שערי צדק נמסר לפני זמן קצר כאמור: "אל חדרי המיון של בית החולים הגיעו בשעות האחרונות כ-30 נפגעים - ילדים ומבוגרים - עם צריבות בעיניים. דיווח נמסר למשרד הבריאות".

גם מבית החולים ברזילי שבאשקלון נמסר בהודעה רשמית: "למרכז הרפואי הובאו 7 נפגעים שסובלים מצריבה בעיניים - אב ובנו מנתיבות וחמישה ילדים בני אותה משפחה מאשדוד". חלקם כבר שוחררו.

יצויין, כי על פי הדיווחים, אף החלה חקירת משטרה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר