פרסום ראשון

השלום הספרדי: נשיא המועצת שיגר את ספרו לרב מאזוז

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון חכם שלום כהן שיגר לאחרונה את ספרו החדש לראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיג הגאון רבי מאיר מאזוז, באמצעות בנו הרב יעקב כהן (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן והגר"מ מאזוז, הערב (צילום: באדיבות המצלם)

השלום הספרדי: נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שיגר את ספרו החדש 'דובר שלום' לראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז.

מדובר בצעד נוסף ב'שלום הספרדי' אותו מנסים לקדם בחודש האחרון, ולאחר הפגישה הראשונה שכזכור התקיימה בין הרבנים לפני כשבוע וחצי.

את הספר שיגר נשיא המועצת באמצעות בנו הרב יעקב כהן, שהגיע למעונו של הרב מאזוז יחד עם עוזרו של הנגיד אייל משיח העוסק בקידום השלום הספרדי.

ההקדשה של הגר"ש כהן

כזכור, בראיון ל"כיכר השבת" התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לתהליך השלום הספרדי ואמר כי אין מאושר ממנו מכך: "אני אגיד בצורה הברורה. ש"ס ומועצת החכמים היא הבית של כל ספרדי ללא יוצא מן הכלל, לא משנה לאיזה חוג או מי הרב שלהם, כל מי שבאמת שהוא יהודי ספרדי שחשוב לו התורה והמצוות ומקבל את המרות של המועצת...".

בשלב הזה דרעי זרק לחלל החדר כותרת והצהרה שעד כה לא נאמרה: "אין בעיה שמועצת החכמים יכולה להתרחב. אין שום מספר קדוש. כל עוד שמקבלים את המסגרת הזו, אין מאושר ממני, ההיפך, גדול השלום!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר