צפו בווידאו

פייגא נלכדה בתא המטען: "התפללתי בכל הכוח. זה היה נורא"

טראומה קשה ביותר חוותה השבוע מרים פייגא בונימוביץ', כשנהג האוטובוס לא הבחין שהיא עדיין בתוך תא המטען כדי להוציא את חפציה, וסגר אותו עליה - כשרק רגליה בחוץ, נגררות על הכביש • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מרים פייגא מתארת (צילום: מתוך "5 עם רפי רשף" בחדשות 10)

מרים פייגא בונימוביץ' ביקשה במוצאי השבת האחרונה להוציא את חפציה מתא המטען של קו 143 של אגד תעבורה באזור השומרון, אך נהג האוטובוס לא שם לב שהיא עדיין בתוך תא המטען וסגר אותו עליה.

בעקבות כך, נלכדה האישה הצעירה בתוך התא כשרגליה בחוץ, והנהג המשיך בנסיעתו כשהיא נגררת על הכביש מאחר וכלל לא שם לב למה שאירע.

היום, בראיון לחדשות 10, היא תיארה: "פחדתי למות, בכל רגע הרגליים שלי היו יכולות להיתקע במשהו בדרך והתפללתי בכל הכוח. זה היה נורא. מצד אחד אני מנסה לחזור לחיים, אבל נפשית עדיין לא התאוששתי, כי כששואלים אותי על הפרטים, אני נכנסת לחרדה".

וכך זה נמשך במשך לפחות 10 דקות: "בהתחלה לא הרגשתי כלום, אבל עם הזמן הדלת לחצה על הרגליים והכאב היה בלתי נסבל. אחר כך התברר שהנוסעים שמעו אותי, אבל לא אמרו לנהג או הצליחו לשכנע אותו לעצור", סיפרה מרים פייגא.

רק בנס היא ניצלה, כאשר נוסעות במכונית שנסעה בדרך מאדם לתל ציון שמו לב לרגליה המציצות מתא המטען, והחליטו "לרדוף" אחרי האוטובוס עד לשער בנימין. אז, כשהנהג עצר, התגלתה עובדת היותה שם, והיא יצאה החוצה ויכולה היתה לנשום לרווחה.

תגובת אגד תעבורה כפי שנמסרה לחדשות 10: "המערכת האוטומטית שאמורה להתריע ולאט לסגור את הדלתות אם יש חשד לאדם או חפץ כלשהו עבדה כראוי, כך שלא מדובר בכשל טכני, אלא בחוסר תקשורת בין הנוסעת לנהג. אנו משבחים את הנוסעת על התושייה שלה ומתכוונים ליצור איתה קשר. כל הנושא נמצא תחת חקירת משטרה, שמתייחסת לאירוע כמו אל תאונת דרכים".

יצויין, כי מרים פייגא מגדירה את טענת "חוסר התקשורת" של החברה כ"שקר עז", ואף מגלה כי אף אחד מטעמם לא טרח עדיין להתקשר אליה כדי להתנצל על הטראומה שחוותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר