העלבות בצמרת

מזכיר המדינה: "טראמפ טמבל" - הנשיא: "בוא נשווה איי.קיו"

כחלק מהמתיחות ההולכת וגוברת בניהם, הגיב הנשיא טראמפ לידיעה כי שר החוץ שלו הדביק לו את הכינוי "טמבל" - והציע: "בואו נשווה מבחני איי קיו, ואני יכול לומר לכם מי הולך לנצח" (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טילרסון וטראמפ (צילום ארכיון: אתר הבית הלבן)

בעקבות הדיווחים בשבוע שעבר שמזכיר המדינה שלו רקס טילרסון כינה אותו "טמבל", מציע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ להשוות ביניהם את תוצאות מבחני האיי קיו שלהם.

בראיון למגזין פורבס שהתפרסם היום (שלישי), אמר טראמפ: "אני חושב שזה פייק ניוז, אבל אם הוא אמר את זה אני מניח שנצטרך להשוות מבחני איי קיו - ואני יכול לומר לכם מי הולך לנצח".

כזכור, רשת החדשות האמריקנית NBC דיווחה לפני כשבוע שטילרסון כינה את טראמפ "טמבל" ושקל להתפטר מתפקידו, ובעקבות כך מיהר מזכיר המדינה לכנס מסיבת עיתונאים בה הכחיש כי אי פעם שקל לעזוב את ממשלו של טראמפ, אך לא שהדביק לטראמפ את הכינוי הלא מחמיא.

הרקע - המתיחות מול צפון קוריאה: טראמפ מכתיב טון תקיף יותר, השבוע (צילום: אתר הבית הלבן)

הרקע לכל זה, הוא התערערות היחסים לאחרונה בין טראמפ לבין טילרסון, לאחר שהראשון מידר את מזכיר המדינה שלו מתחומים שונים שקשורים למשרדו, קיצץ בתקציביו, אמר בשבת האחרונה כי הוא "מקווה לפעמים שטילרסון יהיה קצת יותר קשוח" ואף ביטל את עמדתו בהקשר למתיחות עם צפון קוריאה באומרו ש"טילרסון מבזבז את זמנו עם איש הטילים הקטן", השליט הצפון קוריאני קים ג'ונג און.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר