מיליונים למוצאי המחבלים

ארה"ב חושפת: 'חיזבאללה בדרך לעשות פיגועים'

גורם רשמי במחלקת המדינה האמריקנית העוסק בתחום הלוחמה בטרור גילה הערב כי ארגון חיזבאללה נחוש לבצע פיגועים בתוך ארה"ב, והציע הון רב למי שיאתר שני מבוקשים העומדים מאחורי זה (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המבוקשים חמייה ושוקר (צילום: מתוך ההודעה שהפיצה ארה"ב)

גורם במחלקת המדינה האמריקנית חשף הערב (שלישי), כי ארצות הברית מעריכה שארגון הטרור חיזבאללה נחוש לבצע פיגועים בשטחה.

בהודעה רשמית הכריז הערב אותו גורם כי ארה"ב מציעה פרס בשווי מיליונים רבים למי שיוביל למעצר שני אנשי החיזבאללה טלאל חמייה ופואד שוקר שאחריהם וושינגטון מחפשת, שלפי המידע המודיעיני שבידיה הם שעומדים מאחורי תכנון טרוריסטי זה.

כזכור, לפני כשלושה חודשים הודיעה ארה"ב כי הצליחה לסכל תוכנית של חיזבאללה לפגוע ביעדים ישראליים בניו יורק ובפנמה, ולאחר מכן הוגשו בבתי משפט בניו יורק ובמישיגן כתבי אישום נגד עלי קוראני (32) ונגד סאמר א-דבק (37) שהתאמנו בירי רקטות RPG ובירי ברובים ופעלו בהנחיית מפעילים בחיזבאללה.

ליברמן: על חיזבאללה, היום: "אין יותר חזית לבנון" (צילום: עדן מולדובסקי, דוברות משרד הביטחון)

היום, בהתבטאות חריגה, הביע גם שר הביטחון אביגדור ליברמן דאגה מההתפתחויות בפעילות חיזבאללה. ליברמן אמר כי צבא לבנון הפך לחלק בלתי נפרד ממערך חיזבאללה: "אם פעם דיברנו על גזרת לבנון - אז אין יותר גזרה כזו. יש גזרת צפון", אמר - והוסיף: "בכל התפתחות שתהיה זו תהיה גזרה אחת, סוריה ולבנון ביחד, חיזבאללה, משטר אסד וכל סייעני משטר אסד. גם מבחינת גזרת לבנון לא מדובר כבר על חיזבאללה בלבד. מדובר על חיזבאללה ועל צבא לבנון, ולצערי זו המציאות. צבא לבנון הפך לחלק אינטגרלי במערך של חיזבאללה תחת פיקודו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר