"צריכים 27 מנדטים"

אבי גבאי הודיע: נחרים את 'הרשימה המשותפת'

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, הודיע ב"שבתרבות" בבאר שבע כי 'העבודה' בראשותו לא תשב בממשלה אחת עם 'הרשימה המשותפת': "לא רואה משהו שמחבר אותנו" (פוליטי)

אבי גבאי (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, הודיע ב"שבתרבות" בבאר שבע כי 'העבודה' בראשותו לא תשב בממשלה אחת עם המפלגה הערבית, "הרשימה המשןתפת".

גבאי הסביר כי "אני לא רואה משהו שמחבר אותנו אליהם". גבאי ציין עוד כי "כדי להגיע למצב שבו אנחנו מרכיבים את הממשלה הבאה אנחנו צריכים באזור ה-27 מנדטים ושלפיד יהיה באזור ה-11".

לשאלה האם יחבור לקואליציה עם "כולנו" של משה כחלון, אמר גבאי כי "בסופו של דבר כל אחד רוצה להשפיע, חוץ משתי מפלגות שמתעקשות שלא להשפיע – כולם רוצים להיות בקואליציה".

גבאי התייחס לאיראן ולנאומו של טראמפ ואמר כי "איראן היא איום אמיתי על מדינת ישראל - אבל לא איום קיומי. ראינו נאום יפה מאוד. צריך לזכור שטראמפ אמר כבר פעמיים לקונגרס שאיראן כן עומדת בהסכם. אין ספק שאסור לנו לתת להם להגיע לגרעין... יש את השלב של הנאומים, ויש את השלב שלאחר מכן, של הדיפלומטיה והחדרים. בפעם הקודמת ברחנו מזה. היינו בשלב הנאומים, ובגלל שלא היינו בשלב של החדרים לא השפענו על ההסדר.

"בסוף אנחנו נשארים פה. האמריקנים לא כאן, ואנחנו צריכים לעשות מה שחשוב ושומר על האינטרס שלנו. אני חושב שצריך להמשיך וללחוץ שיהיו סנקציות, בעיקר בתחום הטרור. אני מקווה שטראמפ יעשה גם את השלב השני ולא רק יסתפק בנאומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר