"האופנוע התפרק"

רוכב אופנוע בן 19 נהרג מפגיעת רכב

צעיר בן 19 מעכו נהרג בעת שרכב על אופנוע לאחר שנפגע מרכב סמוך לבוסתן הגליל. נהג הרכב ונוסף נוסע נפצעו קל. האופנוע התפרק לחלוטין והרוכב עף 200 מטרים (אקטואליה)

זירת התאונה (צילום: דוברות מד"א)

צעיר בן 19 מעכו נהרג הלילה (ראשון) בעת שרכב על אופנוע לאחר שנפגע מרכב סמוך לבוסתן הגליל. נהג הרכב ונוסף נוסע נפצעו באורח קל.

סמוך לשעה 00:39 התקבל דיווח במד"א על אופנוע שנפגע מרכב בכביש 1085 לכיוון עכו, סמוך לבוסתן הגליל.

הצוות שהוזעק למקום ומתנדבי 'איחוד הצלה' קבעו את מותו של צעיר בן 19 מעכו שאותר עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים. בנוסף, הצוות העניק טיפול רפואי לשני צעירים בני 22, הנהג הפוגע ונוסע נוסף, שנפצעו באורח קל.

פרמדיק מד"א עמוס דדון סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו רוכב אופנוע צעיר כבן 19 שוכב על הכביש במרחק של כ-200 מטר מהאופנוע שהתפרק לחלוטין. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר. ביצענו בדיקות רפואית, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב ונוסע נוסף כבני 22 שנפצעו קל טופלו על ידנו במקום".

עמוס סעדה חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה באופנוע החירום של איחוד הצלה רוכב האופנוע היה ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לשני נפגעים באורח קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר