"הכל זה מכוח הראש ישיבה"

מרן הרב שטיינמן לח"כי 'דגל': "הייתם כדי תמונה ויצאתם"

במהלך ביקור ח"כי 'דגל התורה' אצל מרן הרב שטיינמן בחודש אלול, התבטא אחד הח"כים כי "הכל זה מכוח הראש ישיבה". מרן, כך לפי 'משפחה', הגיב כשבת שחוק על פניו: "הייתם כדי תמונה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כי 'דגל' אצל מרן הרב שטיינמן (באדיבות המצלם)

בגליון החג של עיתון "משפחה", מפרסם העיתונאי אריה ארליך, פרופיל מקיף על השיפור במצבו הבריאותי של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן ועל התנהלות סדר יומו במהלך החודשים האחרונים.

בכתבה מובאת התייחסותו הייחודית בתקופת הזמן מאז ההחלמה הניסית לכל מה שמסיט חלילה את הוויתו של מנהיגן של ישראל מעבודת הקודש בלימוד תורה ותפילה.

"סבא מסתכל על העולם במבט של 'אתם מתעסקים בכאלה שטויות'", מגדיר זאת אחד הנכדים ומציין: "כשאנו שואלים אותו אם הוא רוצה משהו הסבא מפטיר - 'רק לשוב בתשובה', 'מען דארף תשובה טאהן' הפך למטבע לשון קבועה אצל מרן ראש הישיבה".

בתחילת חודש אלול נכנסו למעונו חברי הכנסת של 'דגל התורה' כדי לדון בפרצות בשמירת השבת שהממשלה אחראית עליהן ודעתו של מרן היתה כי אין לפרוש מהממשלה עקב האחריות לעולם התורה.

כאשר אחד מהח"כים ציין, כך לפי 'משפחה', כי "כל מה שאנו עושים זה מכוח הראש ישיבה", הגיב מרן: "אני לא מתערב לאחרונה".

גם כשאותו חבר כנסת ציין כי "הכל מכוח השליחות וההוראות שקיבלנו לאורך השנים. וגם היינו כאן כמה פעמים", הגיב מרן כשבת שחוק על פניו: "נו נו, הייתם כאן כדי תמונה ויצאתם".

מיד לאחר מכן, נעץ בהם ראש הישיבה את עיניו והפטיר: "עכשיו אלול, תיכף ראש השנה...", כאומר מה לכם כי תטרידוני בעניינים ציבוריים אלו יתר על המידה?!.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר