מתקפה מ'כולנו'

ח"כית מהקואליציה: "הבעיה לא במשטרה אלא בנתניהו"

חברי כנסת מהקואליציה, מסיעת 'כולנו' שבראשות שר האוצר משה כחלון, תוקפים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות דבריו נגד המשטרה ואומרים כי הבעיה היא אצלו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

לראשונה חברי כנסת מהקואליציה, מסיעת 'כולנו' שבראשות שר האוצר משה כחלון, תוקפים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות דבריו נגד המשטרה.

חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו) תקפה הבוקר את ראש הממשלה ואמרה: "אדוני ראש הממשלה, הבעיה היא לא במפכ"ל שאותו בחרת בעצמך, בחוקרי משטרה שמבצעים את תפקידם, בהדלפות מחקירות, הבעיה היא אצלך".

ח"כ נאוה בוקר (הליכוד) תקפה בתגובה את בן ארי וצייצה: "מירב התנצלי או תתפטרי! דברייך דוגמה מושלמת לגייס חמישי, את אופוזיציה בתוך קואליציה. מוטב שתשקלי מחדש את מקומך".

ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת 'כולנו', צייץ גם הוא: "מה אמורים להרגיש עשרות אלפי השוטרים עם ההתקפות הבלתי פוסקות על עבודתם? אמון הציבור זה החלק הקשה ביותר במערכת החוק. מנהיגות אחראית צריכה לחזקו".

ח"כ רחל עזריה (כולנו) הצטרפה גם היא לגינוי בציוץ משלה: "קו אדום נחצה בהתקפה על המשטרה ולא נאפשר זאת. המשטרה היא יסוד של בטחון האזרחים ושלטון החוק. עלינו לאפשר לשוטרים למלא תפקידם נאמנה".

מוקדם יותר הגיב גם ליאור חורב, היועץ של המפכ"ל - אותו תקף נתניהו, ואמר: "אני לא פרשן פוסטים של ראש הממשלה, אני עושה את עבודתי נאמנה במקצועיות ובאחריות. לכולם פה ברור העיתוי של הדברים וברורה המטרה הגלויה והסמויה. מעבר לכך לא מתכוון להגיב".

כזכור, אמש תקף ראש הממשלה נתניהו את המשטרה וכתב: "מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא היתה.

"הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר