חבלן הוזעק

בכניסה לבית המשפט: נעצר חשוד עם מטען צינור

חשוד פלסטיני הגיע לבית המשפט הצבאי שומרון עם מטען צינור במטרה לבצע פיגוע. כוחות הביטחון שזיהו את המטען עצרו את החשוד ולמקום הוזעק חבלן משטרתי (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכניסה לבית המשפט הצבאי בשומרון (צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ולוחמי המשטרה הצבאית, עצרו הבוקר (ראשון) חשוד שהגיע לבית המשפט הצבאי שומרון הסמוך לכפר סאלם ועל גופו התגלה ככל הנראה מטען צינור.

הכניסה לבית המשפט נסכרה והכוחות עסוקים בבידוד הזירה. חבלן משטרתי הגיע למקום.

מאוחר יותר נמסר על ידי דובר המשטרה כי "עירנותם ונחישותם של הלוחמים שפעלו במקום מנעו פגיעה בבית המשפט הצבאי בשומרון, בית משפט שבעבר כבר סוכלו מספר ניסיונות להחדיר לשטחו אמל"ח ולפגוע בו כסממן משפט, חוק וסדר בשטחי יהודה ושומרון".

בתחקיר שנערך לאחר מכן נמאצ כי פלסטיני שהגיע הבוקר לעמדת הבידוק בכניסה לבית המשפט הצבאי שומרון, הסמוך לכפר סאלם, העלה את חשדם של הלוחמים והתבקש על ידם מספר פעמים לעבור בידוק שכלל בין היתר שימוש בגלאי מתכות, בידוק במסגרתו איתרו הלוחמים מטען צינור שהוסלק בבגדיו התחתונים של החשוד וזאת בניסיון להכניסו לשטח בית המשפט מבלי לעורר את חשדם של הלוחמים. ניסיון שכאמור סוכל.

עם גילוי המטען, סגרו הלוחמים את הזירה, עצרו את החשוד והזעיקו חבלן משטרתי למקום. במסגרת עבודתו של החבלן נוטרל המטען לפני מספר דקות בשני פיצוצים מבוקרים בקרבת מקום ומהזירה נאספו ממצאים.

החשוד, פלסטיני תושב ג'נין כבן 17 הועבר לחקירת גורמי הביטחון. בדקות הקרובות צפוי בית המשפט לחזור לשגרה והכניסה תתאפשר.

זו לא הפעם הראשונה שנעשה ניסיון להכניס למקום מטען צינור. לפני כחמשה חודשים נעשו תוך חודש שלושה ניסיונות כאלה, אחד מהם באמצעות קטין שהגיע לבית המשפט הצבאי שומרון כשעל גופו 2 מטעני צינור במטרה לעשות פיגוע במקום. הקטין וחשוד נוסף נעצרו ע"י לוחמי משמר הגבול ומשטרה צבאית הפועלים בחטמ"ר מנשה.

מוקדם יותר באותו היום הגיעו שני חשודים לאחת מנקודות הבידוק הסמוכות לבית המשפט הצבאי שומרון שבאזור סאלם השניים שהעלו את חשדם של לוחמי מג"ב ומ"צ המאיישים את העמדה התבקשו על ידם להיכנס לעמדת הבידוק. בבדיקת גלאי מתכות ובחיפוש שביצעו הלוחמים התברר שאחד החשודים נושא על גופו 2 מטעני צינור. למקום הוזעקו חבלני מג"ב לנטרול המטענים.

במקרה נוסף הגיע חשוד עם שני מטעני צינור לאותה עמדה בניסיון להיכנס למתחם ולפגוע בכוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר