"כשלתי בלשוני"

אריה ביבי לאריה דרעי: "מתנצל באופן חד משמעי"

לאחר שאמר כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הוא "דוגמא לשיקום לא מוצלח", משגר אריה ביבי, מנכ"ל הרשות לשיקום האסיר, מכתב התנצלות לדרעי: "האחרון שהייתי רוצה לפגוע בו" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מנכ"ל הרשות לשיקום האסיר, אריה ביבי, מתנצל על דבריו נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי הוא ה"דוגמא לשיקום לא מוצלח".

במכתב ששיגר הבוקר ביבי ליו"ר ש"ס הוא כתב: "אריה היקר. בהמשך לדברי שנאמרו בשבת תרבות בבאר שבע, ברצוני להתנצל חד משמעי על הדברים שנאמרו, כשלתי בלשוני ואני מתנצל ומצר על כך".

ביבי הוסיף: "כמי שמכיר אותך במשך שנים רבות, אתה האדם האחרון שהייתי רוצה לפגוע בו".

"כולי תקווה שתקבל התנצלותי זו בפניך", סיים מנכ"ל הרשות לשיקום האסיר והוסיף כי ישגר את המכתב גם לאתר Ynet שפרסמו את הדברים.

כזכור, אמש הגיב ח"כ מכאל מלכיאלי לדברים של ביבי ואמר: "חמור ביותר שעובד ציבור מתבטא באופן כמו חמור על שר נבחר ציבור בכדי לזכות בכותרות בתקשורת. דבריו החמורים של אריה ביבי על יו"ר ש"ס, שר הפנים הרב אריה דרעי, הם ניסיון פסול להתערב בחקירת משטרה, התערבות חמורה ומקוממת עד כדי זיהום החקירה ולכן הוא צריך להיות מודח מתפקידו מיידית".

אריה ביבי (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

מלכיאלי הוסיף ואמר כי "מנציב משטרה לשעבר מצופה להכיר ולכבד את חזקת החפות של כל אזרח. מצופה לתת למשטרה לעשות את עבודתה ולא לנסות לקבוע עבודות דרך התקשורת. לשר דרעי יש את חזקת החפות כמו לכל אזרח. חקירתו עדיין מתנהלת, ובעז"ה יצא ממנה בקרוב חף וזכאי מכל רבב של אשמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר