תיעוד מטריד

האוטובוסים לא תוגברו ותלמידי ישיבת 'גרודנא' הוכו קשות

מאות בחורי ישיבת גרודנא בבאר יעקב שנתקעו בלי אוטובוסים לאחר הקפות שניות בישיבה, הותקפו באלימות בידי שכן עם אלת ברזל וחלקם נזקקו לטיפול. המשטרה הוזעקה אך האיש לא נעצר (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
תקיפת הבחורים (באדיבות המצלם)

אירוע חריג במיוחד התרחש במוצאי חג שמחת תורה האחרון ביישוב באר יעקב. היה זה כאשר תלמידי ישיבת גרודנא ביקשו לשוב לביתם לימי בין הזמנים לאחר ההקפות השניות ובשל עימות שנוצר במקום הוכו תלמידים רבים.

הבחורים ששוחחו עם "כיכר השבת" מציינים כי בהנהלת הישיבה כמו גם התלמידים עידכנו את חברות התחבורה מראש על העומסים הצפויים לאור העובדה שמאות בחורים מתכננים במוצאי החג לשוב לביתם, אולם לתדהמתם הם נתקלו בקיר אטום כאשר למרות זאת הוחלט שלא לתגבר את קווי הנסיעה מהיישוב.

תלמידי הישיבה נוכחו לדעת כי בקשותיהם נפלו על אוזניים ערלות ושהגיע אוטובוס אחד בלבד בכדי לאסוף את הנוסעים, והחליטו למנוע את המשך נסיעתו זאת תוך דרישה שהנהלת החברה תביא תגבורת של אוטובוסים לטובת התלמידים הרבים.

באותו שלב, טוענים הבחורים, יצא מביתו שכן שאינו דתי כשאלת ברזל בידו והחל להכות בתלמידים ללא אבחנה. הבחורים המבוהלים הזעיקו את המשטרה אך לטענתם נדהמו לגלות כי האיש שפעל באלימות לא נעצר זאת על אף שהשוטרים ראו אותו מכה את הבחורים.

לטענתם, חלק מהנפגעים אף פונו למרפאה ביישוב עם חבלות בגופם כשאחד התלמידים אף נפצע בשיניו.

ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות האירוע החריג שגרם לסערה בקרב התלמידים מתעתדים מספר בחורים להגיש תלונה כשברשותם הסרטה מרגעי האלימות הקשה - המתפרסמת ב"כיכר השבת" לראשונה.

בישיבה חוששים כי ההתנכלות של הגבר האלים תימשך, באם יעברו על מה שאירע בשתיקה, מאחר והוא מתגורר בסמיכות לבניין הישיבה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח על בחורי ישיבה שחוסמים בגופם אוטובוס ולא מאפשרים לו לנסוע. במקביל, התקבל דיווח על אדם התוקף את אותם בחורי הישיבה החוסמים את האוטובוס. שוטרים שהגיעו למקום סייעו לבחורי הישיבה לעלות לשני אוטובוסים שהיו במקום ופינו את הציר על מנת שהאוטובוסים יוכלו להמשיך בנסיעתם.

"שני בחורי ישיבה פנו לשוטרים וטענו כי הותקפו ונפצעו על ידי אדם המתגורר לטענתם באזור. השוטרים הציעו להם לקבל טיפול רפואי, על ידי צוות רפואי שהוזעק למקום, אך השניים סירבו. עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה אשר עודנה מתנהלת בימים אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר