בן שנתיים

פעוט טבע בבריכה הביתית; פונה במצב קשה

לבית החולים לניאדו שבנתניה פונה היום תינוק בן שנתיים במצב קשה ביותר, לאחר שטבע בביתו בתוך בריכה מאולתרת. רופאי בית החולים נלחמים כעת על חיי הפעוט (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ו בתשרי תשע"ח | 16.10.17
כוחות ההצלה מחוץ לביתו של התינוק (צילום: מד"א)

בארגוני ההצלה התקבל היום (שני) דיווח על פעוט בן שנתיים שטבע בבריכה ביתית.

הוא הובא לחבירה עם צוותי מד"א ברחוב אברבנאל בעיר, לאחר שטופל בבית בידי כונני איחוד הצלה. החובשים והפראמדיקים העניק טיפול רפואי לפעוט, ופינו אותו לבית החולים לניאדו כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם.

בועז גוטל חובש רפואת חירום של איחוד הצלה תיאר: "תוך כדי עבודתי בסמיכות לביתו נשמעו זעקות של הצלה ויצאתי מיידית להגיש סיוע רפואי ראשוני. הפעוט היה ללא הכרה לאחר שטבע ולאחר טיפול ראשוני בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הוא פונה לבית החולים לניאדו במצב קשה אך יציב".

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א, רן לוי, שהגיע למקום תיאר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הילד שוכב במושב הרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל ממצוקה נשימתית קשה לאחר שככל הנראה שהה מספר דקות מתחת למים בבריכה. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל הנשמה מתקדמת והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

מבית החולים לניאדו נמסר בהמשך, כי מצבו של הפעוט "קשה אך יציב, והוא מפונה בדקות אלו לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר