מגיב לטענת ההדלפות

המפכ"ל אלשיך עונה לנתניהו: "ידי החוקרים שלי - נקיות"

מפכ"ל המשטרה, שמונה לתפקידו בידי ראש הממשלה נתניהו ושלשום ספג ממנו מתקפה יוצאת דופן, מגיב לראשונה בשיחה סגורה על ההאשמה כי המשטרה מדליפה נגדו במכוון (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ואלשיך (צילום ארכיון: Miriam Alster/FLASH90)

בשיחה סגורה, מגיב היום (שני) לראשונה מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך לביקורת הקשה שהוטחה בו מצד לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו, "אני מגבה את החוקרים. אין לי ספק שההדלפות שעליהן מדברים לא מגיעות מהמשטרה".

בשיחה שנערכה עם צמרת המשטרה בבית מורשת רבין בתל אביב, הוסיף המפכ"ל: "החוקרים שומרים על טוהר החקירות וידיהם נקיות. בחדר הזה יושבים רק קצינים שעברו את המבדק התעסוקתי. אני לא מכיר אף ארגון שעשה פעולות כל כך רחבות כדי למנוע הדלפות ולשמור על טוהר מידות".

כזכור, שלשום תקף נתניהו בצורה חסרת תקדים את התנהלות משטרת ישראל בראשות אלשיך, אותו הוא בעצמו מינה, וכתב בדף הפייסבוק הרשמי שלו: "כשהמפכ"ל אלשיך נכנס לתפקידו הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה".

המפכ"ל מתייחס לחקירות נתניהו (צילום ארכיון: איתי בלומנטל, ynet)

"הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגדי", הוסיף ראש הממשלה, שמבין כי בקרוב הוא ייאלץ להיחקר עוד מספר פעמים בתיקים '1000' ו-'2000', וכן למסור עדות בתיק '3000'.

במשטרת ישראל מסרו אז בתגובה: "המשטרה עושה עבודתה בהתאם לחוק ובממלכתיות. לא ניגרר למתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה ולפגוע בלגיטימיות שלטון החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר