בבית המשפט

אביה של החשודה בתקיפה כעס: "רשעים, הילדה חולה"

אליה קדוש, החשודה כי תקפה עם כמה ממכריה את מאבטחי בית החולים איכילוב, הגיעה היום שוב לדיון בבית המשפט על תנאי מעצרה, בשל הטענות כי היא חולה. אביה הביע את כעסו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אליה קדוש בבית המשפט, היום (צילומים: מוטי קמחי, ynet)

אליה קדוש, שהואשמה בתקיפת המאבטחים באיכילוב, ולאחר מכן נעצרה כשתועדה סוטרת לנהג מונית בבית החולים וולפסון, תישאר במעצר בתנאי אשפוז.

בסוף הדיון אמר אביה בכעס: "תתביישו לכם, רשעים. בושה וחרפה. הילדה חולה במחלה נדירה. במערכת היו רשלנויות. באיכילוב היא לא הייתה בתקיפה בכלל. בוולפסון היא רק ביקשה טיפול".

במהלך הדיון המשפטי בעניינה בבית המשפט המחוזי בתל אביב התברר, כי במהלך הימים האחרונים היא תקפה שוטרים ואנשי צוות גם בבית בחולים אברבנאל. גם נציגת הפרקליטות בדיון, עו"ד לבנת מלמד, טענה כי קדוש איימה על חלק מאנשיה, ועל כן ביקשה להותירה במעצר עד תום ההליכים.

קדוש, בהארכת המעצר הקודמת

הדיון עסק בבקשה להאריך את מעצרה של קדוש עד תום המשפט לגבי אישום התקיפה באיכילוב, ובמסגרתו תוארו התקיפה בוולפסון והתפרעויות נוספות שלה. לדברי הפרקליטה, קדוש נמצאה כשירה לעמוד לדין בחוות דעת ראשוניות, אבל עדיין יש צורך בחוות דעת נוספת.

כאמור, השופט קבע כי נוכח האירועים האלימים שהביאו למעצרה, הושגה בדיון הסכמה בין הצדדים, ולפיה קדוש תישאר במעצר ותובא לאשפוז בתנאי מעצר, לצורך עריכת חוות דעת מקיפה באשר למצבה הלא פשוט.

הוריה של אליה קדוש, החשודה בתקיפה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר