התבטאות מפתיעה

אבי גבאי שובר ימינה: לא אפנה התנחלויות

יו"ר "העבודה" הצהיר בראיון לערוץ 2 כי לא ייפנה התנחלויות במסגרת הסכם שלום עתידי: אם אתה עושה שלום, למה צריך לפנות? הדינמיקה הזאת היא לא דווקא נכונה" (חדשות, מדיני)

(צילום: Avi Dishi/Flash90)

שובר ימינה? יו"ר 'העבודה' אבי גבאי, שחולל סערה לאחר שהצהיר בסוף השבוע כי לא יישב בממשלה אחת עם "הרשימה המשותפת", מפתיע הערב שוב את תומכיו, ואומר כי לא יפנה התנחלויות במסגרת הסכם שלום עתידי.

בריאיון לציון נאנוס שישודר מחר (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 2, אמר גבאי כי "אם אתה עושה שלום, למה צריך לפנות? הדינמיקה או הטרמינולוגיה שהתרגלו אליהן כאן, של 'אתה עושה הסכם שלום - מפנים', היא לאו דווקא נכונה. אם אתה עושה הסכם שלום אפשר למצוא פתרונות שלא מחייבים פינוי".

גבאי נשאל בהמשך הראיון מה ההבדל בין עמדותיו לעמדות נתניהו, ואמר כי "יש פער עצום בין מי שלפחות רוצה לנסות להגיע לשם לבין מי שלא רוצה להגיע לשם".

נאום הניצחון של גבאי לאחר הפריימריז בעבודה (MX1, ynet)

כזכור, בסוף השבוע אמר גבאי באירוע בבאר שבע כי לא יישב עם הרשימה הערבית המשותפת בקואליציה אחת. "חד משמעית לא נשב איתם. אני לא רואה שום דבר שמחבר בינינו או שמאפשר לנו להיות באותה ממשלה איתם".

הוא פירט כיצד בכוונתו להרכיב ממשלה: "אני מדבר על לייצר גוש חוסם לנתניהו שנוכל להרכיב עם מי שנרצה, עם 'כולנו', עם החרדים, עם הליכוד". לדבריו: "כדי להגיע למצב שבו אנחנו מסוגלים להרכיב את הממשלה הבאה, אנחנו צריכים להגיע לאזור ה-27 מנדטים ושלפיד יישאר על אזור 11 מנדטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר