"הבן שלי ניצל בנס"

הלילה: ניסיון לינץ' ב-2 יהודים בעיר העתיקה

שני תושבי העיר העתיקה הותקפו הלילה בידי מחבלים ליד ביתם. אחד מהם נפגע בראשו ופונה לביה"ח. חלק מהתוקפים נעצרו. בארגון חוננו מאשימים את המשטרה בטיוח (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שני תושבי העיר העתיקה בירושלים הותקפו הלילה בידי כעשרה מחבלים בסמוך לביתם בשער האריות. התקיפה החלה לאחר שאחד מהם יצא להשליך אשפה בפח הזבל הסמוך לביתם, כאשר מספר ערבים התנפלו עליו והחלו להכותו. תושב נוסף המתגורר במקום, אשר שמע מביתו זעקות עזרה יצא לרחוב בכדי לסייע והותקף גם הוא קשות.

התוקפים הקיפו את השניים, והכו בהם בכל חלקי גופם. השניים נפגעו מחבלות בכל חלקי גופם ואחד מהתושבים אשר נפגע בראשו פונה לטיפול בבית החולים בידי כוחות מד"א שהוזעקו למקום. על פי דיווחים, המחבלים נמלטו רק כשאחד מהם נאלץ לשלוף את נשקו לאחר שחש סכנה מוחשית לחייו.

בני משפחתו של הפצוע סיפרו כי המקרה הזכיר להם את סיפרו של הרב נחמיה לביא הי"ד שנרצח לא רחוק מהמקום בנסיבות דומות כאשר יצא מביתו בכדי לסייע לבני משפחת בניטה בפיגוע הקשה. אמו סיפרה על מאורעות הלילה ואמרה כי היא אינה מצליחה להבין כיצד בנה שירד להציל יהודי אחר מואשם בידי המשטרה בהתנהלות לא תקינה.

יצוין, כי מדובר במתחם יהודי הסמוך לשער האריות אשר סובל מידי יום מהתנכלויות של ערבים. בחודשים האחרונים אף הוצת ביתם של התושבים היהודים מספר פעמים בידי פורעים ערבים.

המשטרה עצרה חלק מהתוקפים, ובשעה זו הם נחקרים בתחנת המשטרה במרחב דוד.

המחלקה האזרחית של ארגון חוננו מסייעת לתושבים בכדי למצות את זכויותיהם כנפגעי עבירה. בארגון חוננו האשימו כי המשטרה מטייחת שוב פיגוע טרור "הלילה הותקפו יהודים בצורה קשה בירושלים בירת ישראל רק בגלל שהם יהודים, בנס הם ניצלו. אנו ציפייה כי המשטרה תמצה את הדין עם המחבלים ותעצור את כלל המעורבים. לצערנו הקולות שעולים כעת ממשטרת מרחב דוד אינם כאלה, ואנו קוראים לכלל הגורמים שלא לטייח שוב פיגוע קשה נגד יהודים" אמרו בארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר