תעלומה מסתורית

נפלה ברחוב ובידה נמצאו תכשיטים וכסף רב

בבית החולים רמב"ם נדהמו לגלות כי בשקית הכבדה שנשאה הקשישה שנפצעה ופונתה לבית החולים לטיפול, יש תכשיטי זהב במשקל חצי קילו ועשרות אלפי שקלים (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכסף שנמצא (צילום: בית חולים רמב"ם )

אל חדר ההלם בבית החולים רמב"ם פונתה הבוקר (שלישי) אשה שנפצעה בראשה לאחר נפילה ברחוב באחד מיישובי הצפון. האישה, בשנות השמונים לחייה, הגיעה עם שקית ניילון גדולה מלאה בשקיות מזון קטנות - עם פיצוחים וסוגי אוכל אחרים.

בחדר הלם ישנו נוהל כי במקרים כאלה הוא לזרוק את המזון, אך אחרי בסדיקה יסודית של השקית ציפתה לאנשי המיון הפתעה.

לאה לוי, מזכירת המיון שהוזעקה ע"י האחיות הורופאים לחדר הלם שחזרה: "בתוך השקית הגדולה, בין שקיות של פיצוחים ואוכל היו גם שקיות עמוסות בכסף מזומן, עשרות אלפי שקלים בהערכה ראשונית. וכאשר פתחו אנשי המיון את קופסאות המזון הקטנות שגם הן היו בשקית הניילון הממורטטת".

לדבריה: "התברר שהאשה האלמונית נשאה איתה גם כמות גדולה של תכשיטי זהב טהור, לפי הערכה ראשונית קרוב לחצי קילו של המתכת היקרה. הכסף והתכשיטים שנספרו תחת עיניו הבוחנות של שוטר בית החולים אדהם ספאיה הועברו לכספת של מחלקת הבטחון של רמב"ם".

בבית החולים מספרים כי כעת מחכים להתאוששותה של האשה הפצועה כדי להרגיע אותה שהכסף בטוח ולנסות להבין מדוע הסתובבה ברחוב עם כמות כה גדולה של כסף מזומן ותכשיטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר